شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
رییس فدراسیون ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان گفت: رییس جدید هیات خوزستان، برنامه داشته باشد و برای هیات وقت بگذارد و شرعا مسوول باشد. 

محمدرضا مظلومی در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان که امروز (یکشنبه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در جایی که هستیم، ریاست نمی‌کنیم، بلکه خدمت می‌کنیم. وقتی به فدراسیون ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان آمدم، گفتم ما آمده‌ایم که برای نابینایان نوکری کنیم. نابینایان قشر خاص جامعه هستند که توجه خاص می‌خواهند و نیازهای خاص دارند و می‌طلبد که برای آن‌ها وقت بگذاریم و خدمت کنیم.

وی با قدردانی از دیدگاه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جهت خدمت به ورزشکاران کم‌بینا و نابینا استان، گفت: آقای حیدری حاضر است که برای این هیات وقت بگذارد و دغدغه دارد. هیات خوزستان پتانسیل خوبی دارد و یک سالن بسیار خوبی را هم در اختیار دارد که از این بابت نیز قدردانی می‌کنم.

رییس فدراسیون ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان با درخواست از مدیرکل ورزش خوزستان، عنوان کرد: فوتبال پنج‌نفره  یکی از رشته‌های پارالمپیکی ما است که دو خوزستانی هم عضو تیم‌ملی هستند که در ریو نیز نایب‌قهرمان شدیم. در خوزستان در کنار سالن بسیار خوبی که این هیات دارد، یک زمین وجود دارد که از آقای حیدری می‌خواهم کمک کند که یک زمین فوتبال ویژه نابینایان احداث شود که اگر این اتفاق بیافتد، اولین زمین چمن ویژه فوتبال پنج‌نفره در کشور ساخته می‌شود و امیدوارم این کار در خوزستان انجام شود. 

وی در ادامه گفت: ما در هشت رشته برای آقایان و چهار رشته برای بانوان فعال هستیم که قرار است به‌زودی دو رشته برای بانوان شامل جودو و بولینگ راه‌اندازی کنیم که باید در این راستا به ما کمک شود. 

مظلومی خاطرنشان‌کرد: هیات خوزستان همیشه یکی از رکن‌های ورزش کشور در رده‌های سنی مختلف بوده و همیشه بازیکنان خوبی را به تیم‌ملی معرفی کرده است ولی چند سالی به خاطر مشکلاتی که به وجود آمد، نتوانست به خوبی کار کند. به هر حال ما باید قول دهیم و همدل و همسو شویم و خدمت کنیم. من هم قول می‌دهم هر آن چه در توان فدراسیون است، برای پیشرفت این ورزشکاران بگذارم تا هیات خوزستان به جایگاه خودش برگردد.

وی خطاب به رییس جدید هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان، عنوان کرد: می‌طلبد که برنامه داشته باشید، برای هیات وقت بگذارید و شرعا مسوول باشید و من هم در خدمت شما هستم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار