اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه وظیفه داریم تا با ناپاکی‌ها در ادارات و دستگاه‌ها برخورد کنیم و درصدد پاکسازی دستگاه‌ها برآییم، گفت: در خوزستان به دلیل هماهنگی خوبی که میان دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، سلامت اداری به صورت سیستماتیک محفوظ است و خدشه‌ای به سلامت اداری استان وارد نیست.
 
 فرهاد افشارنیا در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی خوزستان که امروز، 19 اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد : سازمان بازرسی استان وظیفه خود را با رعایت همه جوانب به‌خوبی انجام داده است و تلاش می‌کند تا دستگاه‌ها بتوانند به نحو احسن به ارائه خدمت خود بپردازند.
 
وی با اشاره به مشکلاتی که در شهرداری اهواز به وجود آمد، افزود: شبکه‌ای در شهرداری اهواز در برخی از مناطق شکل گرفته بود که با نظارت‌های انجام‌شده و همکاری اداره اطلاعات توانستیم این شبکه را شناسایی کنیم و در ماه‌های آینده نیز با برگزاری دادگاه به جرائم آن‌ها رسیدگی خواهد شد.
 
افشارنیا تصریح کرد: میان دستگاه‌های اجرایی خوزستان هماهنگی خوبی وجود دارد و سلامت اداری به‌صورت سیستماتیک میان دستگاه‌ها محفوظ است و به‌جز در برخی از موارد خدشه‌ای به سلامت اداری خوزستان وارد نیست.
 
وی عنوان کرد: کمیته‌ای با عنوان کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی در دادگستری تشکیل داده‌ایم که در این کمیته اداره اطلاعات، سازمان بازرسی و معاونت برنامه ریزی استانداری حضور دارند و تلاش می‌کنیم پیش از آنکه اتفاقات و مشکلاتی در دستگاه‌ها رخ دهد، آن‌ها را شناسایی و با استفاده از نرم‌افزارها از تخلفات جلوگیری کنیم. در این زمینه تلاش می‌کنیم تا کار با ظرافت زیادی انجام گیرد که مانع سرمایه‌گذاری‌ها در استان نشویم.
 
رییس کل دادگستری خوزستان خاطرنشان کرد: در فصل انتخابات ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در دادگستری تشکیل شده است و مسائل مختلف را نظارت و کنترل می‌کند. در این زمینه در مواردی به دستگاه‌های مجری تذکرهایی داده شده است و سعی می‌کنیم فضای انتخاباتی سالمی را فراهم کنیم تا بتوانیم رأی مردم را که حق‌الناس است حفظ کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار