اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
گزارش مصور از :
روزگذشته ستادهای 35 و هنرمندان و جوانان خرمشهر در آیینی افتتاح و آغاز بکار کردند
شوشان :  بگزارش شوشان غروب دیروز (سه شنبه ) مراسم افتتاح ستاد های سی و پنجم و هنرمندان و جوانان حامی دکتر حسن روحانی در خرمشهر برای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد .

در این مراسم که از ساعت 20 تا ساعت 24 ادامه داشت دانشجویان ، فرهنگیان و هنرمندان و جمعی از اقشار مختلف خرمشهری حضور داشتند و حاضرین طی مراسمی ضمن افتتاح ستاد ، حمایت خود را از کاندیداتوری حسن روحانی اعلام کردند. 

این مراسم که از روزهای گذشته در فضای مجازی به اطلاع شهروندان رسیده بود با هنرمندی هنرمندان خرمشهری و اجرای موسیقی و تآتر خیابانی همراه بود که در طی آن عباس بخنوه از فعالان قدیمی اصلاحات خرمشهر به اایراد سخنانی پیرامون دستاوردهای دولت یازدهم پرداخت .

از جمله نکات برجسته ی این مراسم حضور اقشار مختلف شهروندان از جمله دانشجویان ، مردم محلی ، فرهنگیان ، دبیران احزاب ، حامیان ، ورزشکاران و هنرمندان  تا پاسی از شب  بود که ضمن اعلام حضور به حمایت از حسن روحانی پرداختند .

این برنامه که به دعوت روابط عمومی ستاد 35 روحانی جهت همگرایی نیروها انجام شده بود توسط  دبیران ستادهای سی پنج رویا اکبری و ستاد جوانان میلاد بیانی منعقد گردید .

مهمانان ، حامیان و حاضرین در این مراسم :
کیانی (رییس ستاد هنرمندان دکتر روحانی در استان خوزستان) فاضلی (دبیر ستاد مردمی روحانی در آبادان)  ناحیه ، عبدالوند و شیخ فیصلی (از حامیان ستاد) خادمی (ایثارگر و از حامیان ستاد) بخنوه ، شمخانی ، شمس (از فعالان سیاسی) مرعشی ، ذاکری ، جلیل نسب ، محراب پور و نقدی (هنرمندان) تعدادی از کاندیداهای شورای شهر ، اعضای انجمن اسلامی معلمان خرمشهر ، اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان خرمشهر ، دبیر حزب اعتدال و توسعه خرمشهر، دبیر حزب ندای ایرانیان خرمشهر ، دبیر حزب کارگزاران خرمشهر ، دبیر حزب مردم سالاری خرمشهر ، تعدادی از بانوان ، فرهنگیان و ورزشکاران خرمشهری و در نهایت تعدادی دیگر از حامیان معنوی و مالی ستاد 35 و هنرمندان جوانان دکتر روحانی .















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار