اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
/همه بیایید/
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با بیان این ‎که ملت ایران امسال نیز پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت خواهند کرد، گفت: ‌مردم برای انتخاب اصلح باید به صداقت و پیشینه کاندیداها توجه کنند
همایون قنواتی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با تاکید بر این ‎که انقلاب اسلامی به انتخابات گره خورده است، افزود: مردم همواره با حضور خود و شرکت در انتخابات،‌ مسیر پیشرفت جامعه را تعیین و از آسیب‌هایی که می‌توانست از اساس به نظام و هویت انقلاب وارد شود جلوگیری کرده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که ملت ایران امسال نیز پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت خواهند کرد؛ چراکه نوعی بسیج عمومی نیز شکل گرفته است و تمام اقشار، گروه‌ها، اصناف، نهادها و سازمان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و همگی درخواست مشارکت حداکثری را در انتخابات دارند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند افزود: لازم است تلاش کنیم تا حضور و دعوت به حضور حداکثری  بیشتری به جامعه منتقل شود و این‌‎که بتوانیم مبانی جمهوری اسلامی و فعالیت‌های انجام‌‌شده را معرفی کنیم، بسیار موضوع مهمی است.

قنواتی با بیان این ‎که هم‎اینک فضای پرشور و شعفی میان مردم برای حضور در انتخابات شکل گرفته است،‌ گفت: چنین فضایی قطعا دشمنان ما را خواهد ترساند و آنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت. 

وی تاکید کرد:‌ مردم برای انتخاب اصلح باید به صداقت و پیشینه کاندیداها توجه کنند؛ همچنین علاقه‌مندی نامزدها به مردم و نظام از جمله مواردی است که مردم برای انتخاب فرد شایسته مد نظر قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند تاکید کرد: هر کس که در راه اعتلا و پیشرفت این مملکت گامی برداشته باشد و هدف او نیز در آینده همین باشد، قطعا پتانسیل انتخاب به‌عنوان رییس جمهور را دارا است. در حال حاضر نیز تمام نامزدهای ریاست جمهوری افراد ناشناخته‌ای برای مردم نیستند و همگی ما شاهد فعالیت‌های قبلی و حضور آن‌ها در صحنه‌های انقلاب بوده‌ایم.

او ادامه داد: از طرف دیگر، اعتقاد دارم با مناظرات زنده‌ای که از نامزدها طی هفته‌های گذشته پخش شد، بخش بسیار بزرگی از اطلاعاتی را که مردم برای انتخاب شخص اصلح نیاز داشتند، دریافت کردند. 

وی با دعوت از ملت برای شرکت در انتخابات گفت: مردم باید در انتخابات که اقتدار ایران را به تصویر می‎کشد شرکت کنند تا بتوانند با حضور حداکثری برگ زرین دیگری را رقم بزنند.


انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار