اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
تکذیب بازداشت دبیر کمیته بازرسی انتخابات شورای شهر اهواز / بازشماری ۲۲ صندوق رای در اهواز / بازشماری مجدد رای ۶۰ نامزد اول شورای اهواز / مهندسی آرا توسط فرمانداری یک اتهام است / آغاز کار هیات نظارت بر انتخابات
انتخابات شورای شهر اهواز با تخلفات بی شماری همراه بود و همین امر منجر به بازشماری صندوق های مورد اختلاف شد...
دو روز از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسالامی شهر و روستا می گذرد. رئیس جمهوری آینده مشخص شده است؛ منتخبان شوراهای اکثر قریب به اتفاق شهرهای استان نیز معرفی شده اند. از اعضای جدید شورای اهواز اما هنوز خبری نشده است و هیاهو بر سر منتخبین شورای شهر بالا گرفته و به تجمع و اعتراض تعدادی از کاندیداها نیز منجر شده است

هر شخصی مدعی بروز تخلف و یا تقلب است، شواهد خود را ارائه دهد

خون میرزایی درباره شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر شائبه تقلب در رای گیری منتشر شده نیز گفت: کلی صحبت کردن درباره این مساله مشکلی را حل نمی کند بنابراین درخواست ما این است که هر شخصی مدعی بروز تخلف و یا تقلب است، شواهد خود را به هیات های اجرایی و نظارت ارائه دهد.

خون میرزایی همچنین درباره شائبه مهندسی آرا توسط فرمانداری، که در فضای مجازی منتشر شده اظهار کرد: این یک اتهام است و هر کس مدعی آن بشود باید موضوع را در مراجع قضایی مطرح کند و افرادی که نتوانند ثابت کنند مجرم شناخته می شوند. 


بازشماری مجدد رای ۶۰ نامزد اول شورای اهواز از فردا آغاز می شود

الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس: مقرر شد از فردا آرا مربوط به ۶۰ نامزد اول براساس صورتجلسات و میزان رای افراد در برخی مناطق مورد بازبینی قرار گیرد / همچنین در قالب مصوبات نشست گروه هایی از  شهرستان های دیگر جهت بازشماری ارا دعوت شدند تا بی طرفی کامل حاصل گردد.
 
تکذیب بازداشت دبیر کمیته بازرسی انتخابات شورای شهر اهواز

 رییس کمیته بازرسی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در خوزستان درگیری و بازداشت دبیر این کمیته در فرمانداری اهواز را تکذیب کرد. در پی انتشار خبر درگیری دبیر کمیته بازرسی انتخابات شورای شهر و روستا در خوزستان در ساعات اخیر در فضای مجازی، علی ساری رییس این کمیته این خبر را تکذیب کرد.

ساری که برای نظارت بر روند شمارش آرای انتخابات شورای شهر اهواز در ستاد انتخابات اهواز در سالن 13 آبان به سر میبرد، در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: بازداشت و درگیری در کار نبوده و مساله تنها یک سوءتفاهم در رابطه با مسئول دفترم بوده است که وی اکنون آزاد است و هیچ مشکلی هم ندارد.

اعتراض برخی نامزدهای شورای شهر اهواز به نحوه شمارش آرا

بیش از 500 نفر از نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر اهواز و هواداران آنها امروز با تجمع در مقابل ستاد انتخابات این شهرستان نسبت به نحوه اجرا و روال شمارش آرا اعتراض کردند. یکی از نامزدهای این دوره از انتخابات شورای اهواز خواستار ابطال این انتخابات شد و گفت: اعتراض ما به اجرا و نحوه شمارش ارا است به طور مثال در یک صورتجلسه که 800 رای برای یکی از نمایندگان سابق شورا درج شده بود بعد از بازشماری حتی یک رای نیز تایید نشده است.

یکی دیگر از نامزدها نیز گفت: در دوره گذشته انتخابات شورا بدون تبلیغات 10 هزار رای داشتم ولی در این دوره حتی یک رای نیز تا کنون برای من ثبت نشده است.

روند شمارش به این دلیل طولانی شده که دقت کافی انجام شود 

ساری رییس کمیته بازرسی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در خوزستان با حضور در جمع معترضان گفت: پروسه شمارش ارا به دلیل بالا بودن تعداد نامزدها و صندوق ها طول کشیده است.

نماینده اهواز، حمیدیه باوی و کارون افزود: با بیان اینکه تلاش داریم دقت زیادی در شمارش آرا اتفاق بیفتد اظهار کرد: من شبانه روز اینجا بودم و هیات های نظارت و اجرایی دارند کار خود را انجام می دهند. ساری افزود: روند شمارش به این دلیل طولانی شده که دقت کافی انجام شود.
وی اضافه کرد: روند شمارش نسبت به دوره چهارم شورای شهر اهواز طولانی نیست زیرا در آن زمان شمارش ارای 150 نامزد چهار روز طول کشیده و در این دوره 600 نامزد داشتیم که کاملا مشخص است شمارش زمان بر خواهد بود.

ساری تاکید کرد: اعتراضاتی که دریافت می کنم به سرعت به فرماندار اهواز به عنوان رییس هیات اجرایی ارجاع داده و فورا رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات معمولا شاهد تخلفاتی هستیم گفت: فعلا 22 صندوق قرار است بازشماری شود.

ساری خبر اعزام هیات عالی بازرسی به خوزستان را رد کرد و افزود: به من به عنوان رییس هیات بازرسی انتخابات استان چیزی ابلاغ نشده است.

تشکیل جلسه برای معترضان

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز نیز با حضور در این تجمع در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: برای رسیدگی به اعتراض تجمع کنندگان جلسه ای تشکیل می شود.

علی اصغر صادقی گندمانی با بیان اینکه اعتراضات باید به ستاد انتخابات تحویل شود افزود: هنوز هیچ شکایتی به ما نرسیده است که بباید جلسه ای برگزار و شکایت ها بررسی شود.
هنوز نمی توان درباره این اعتراضات اظهارنظر کرد و باید اول شکایت ها طرح شود.

پیگیری از مجاری قانونی

فرماندار اهواز نیز با حضور در جمع معترضان در مقابل ستاد انتخابات اهواز در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: به طور طبیعی در هر انتخاباتی یک محدوده زمانی برای رای گیری، اعلام نتیجه و رسیدگی به اعتراضات وجود دارد.

نبی الله خون میرزایی ضمن دعوت از نامزدهای شورای شهر اهواز و هواداران آنها به آرامش از آنها خواست که اعتراضات خود را به صورت کتبی ارائه و از مجاری قانونی و در زمان قانونی پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: مرجع رسیدگی به تخلفات هیات اجرایی، هیات نظارت، هیات بازرسی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هیات عالی نمایندگان استان هستند که به محض دریافت هر گونه شکایت به آن رسیدگی می کنند.

خون میرزایی با بیان اینکه اعتراضاتی درباره این انتخابات به ستاد اعلام شده است، افزود: رسیدگی به آنها در دستور کار است و صندوق هایی که تخلفات آنها محرز بوده را در لیست بازشماری قرار می دهیم که به همین ترتیب تا کنون بازشماری 22 صندوق آغاز شده است.

فرماندار اهواز درباره درخواست برخی از نامزدها نسبت به باطل شدن این انتخابات، تاکید کرد: بر اساس قانون روند اعتراض هر نامزد مشخص شده است که به صورت کتبی ارائه شود، بنابراین ما نمی توانیم حکم کلی درباره انتخابات بدهیم اما هر بخش که نیاز باشد آمادگی رسیدگی داریم.

وی همچنین حضور آیت الله محسن حیدری در ستاد انتخابات را رد کرد و گفت: جلسه ای با ایشان در زمینه انتخابات برگزار نشده است. پیش از این اخباری مبنی بر حضور آیت الله حیدری در ستاد انتخابات منتشر شده بود.

 بازشماری ۲۲ صندوق رای در اهواز 

فرماندار اهواز گفت: بنا به تصمیم هیات نظارت در جلسه مشترک بین هیات نظارت ، هیات اجرایی و ستاد انتخابات فرمانداری با توجه به برخی اشکالات در بعضی از صندوق ها و نیاز به بازشماری ، اقدام به بازشماری 22 صندوق کردیم تا صحت گزارشات در خصوص تخلفات مشخص شود درباره این 22 صندوق اظهار نظر نمی کنیم زیرا باید نتایج بازشماری روشن شود و آن را با نتایج و صورتجلسات گذشته مطابقت دهیم 

وی گفت: شعب اخذ رای که احتمال مخدوش بودن آرا یا ابهام در آنها وجود دارد ، یا صورتجلسات دقیق نباشند مورد توجه قرار می گیرد و به راحتی از این مسائل نمی گذریم.

نتایج اولیه انتخابات شورای شهر اهواز

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز نتایج آرا شمارش شده ی غیرقطعی از مجموع 333 صندوق انتخابات شورای شهر اهواز به شرح زیر اعلام میشود: به اطلاع میرساند 80 صندوق دیگر باقی مانده است که در اطلاع رسانی های بعدی گزارش آنها نیز ارائه خواهد شد. 

 
رديفنام و نام خانوادگيمجموع آرا بدست آمده از شعب
1مهران باباپور23152
2محمد جعفر فلسفي22101
3محمد هادي قنوات20099
4اسكندر لطفعلي زاده19630
5مازيار جهان بخشي18796
6يونس اسفندياري نژاد16668
7رحيم كعب عمير16507
8سيدناصر موسوي نژاد16131
9مريم ابريشم كار15598
10هدايت ممبني15460
11فتح اله حاجتي15321
12كيوان لطفي14981
13محمدرضا ايزدي14923
14آذر زمان پور14619
15حميد زنگنه14130
16قيس رفيعي14122
17حسين حيدري13952
18عبدالزهرا سنواتي13716
19سيدمحسن موسوي زاده13623
20جاسم موسي پور12766
21احمد سراج12128
22سيدمحمدجواد رضوي11922
23نيما حاجي پور11737
24محمود نوري11486
25سيدسعيد شرفاء11417
26يعقوب شليش پور11208
27فائزه رزم پا11202
28رامي علاسوندمقدم11020
29سيدهلال موسوي11017
30ابتسام الباجي10966
31علي خاني10864
32فتح اله پورحسن10616
33علي محمد رحماني زاده10219
34حسن كريمي فرد10202
35فاضل ململي9922
36زيبا صالح پور9750
37مظفر يوسفي9502
38اسكندر زنگنه9362
39پروين ارزاني بيرگاني9353
40شهرام باقري9303
41ساناز خورشيدي9019
42علي مراد حافظي9018
43ابراهيم نصيرنيا8979
44جانعلي خورشيدي8924
45غلامحسين الهائي8874
46حسن شريفي8779
47كيامرث زنگنه بنداني8556
48خسرو ممبيني8334
49قربانعلي سعادت نيا8271
50حسين حزباوي8241
  

تجمع تعدادی از کاندیداهای شورای شهر اهواز مقابل فرمانداری

در پی مطرح شدن شایعاتی پیرامون مهندسی کردن نتایج انتخابات شورای شهر اهواز ٬ تعدادی از کاندیداها مقابل فرمانداری اهواز تجمع کردند



 













  برخی از مستندات ارائه شده از انتخابات شورای شهر اهواز بسیار قابل تامل و بررسی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی از مستندات ارائه شده از انتخابات شورای شهر اهواز بسیار قابل تامل و بررسی است. آیت الله کعبی اظهار کرد: خواسته‌های مردم جهت احقاق حقوق قانونی و امانت رای مردم که حق الناس است را از شورای مرکزی انتخابات شورای شهر و روستا در تهران با اسناد پیگیری کردم ان شاء الله اعمال قانون خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: نباید اعتماد مردم برای شرکت در انتخابات و مشارکت در سرنوشت خود دچار هیچ خللی شود. برخی از مستنداتی که ارائه شده است بسیار قابل تامل و بررسی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از عموم مردم عزیز می‌خواهم بر حفظ امنیت و نظم عمومی حریص باشند. قطعا امور  از راه‌های قانونی دنبال خواهد شد.

کارثبت سامانه ای 404 صندوق اخذ رای شورای شهر انجام شد

سرپرست فرمانداری این شهرستان درخصوص نتایج آرا شورای شهر اهواز گفت:کار ثبت سامانه ای 404 صندوق اخذ رای، از413 صندوق اخذ رای تا  ساعت 24 روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه انجام شد. وی گفت: تعداد کمی از صورتجلسات تنظیمی در محل شعبه  به علت اشکال در ارقام و اعداد مندرج در صورتجلسه قابلیت ثبت در سامانه را ندارند و سامانه به علت خطای اعداد آنها را نمی پذیرد.

خون میرزائی ادامه داد:روشن ترین علت این خطا، این است که تعداد آراء صورتجلسه شده از 13برابر تعداد تعرفه های مصرف شده بیشتر است، و به این  معنی که به فرض اینکه، اگر ما یکهزارتعرفه در یک صندوق مصرف کرده باشیم، حداکثر با فرض اینکه هرنفر به سیزده نفر رای داده باشد، می بایست 13هزار رای دراین صندوق داشته باشیم و حالا اگردراین صندوق بیشتر از 13هزار رای صورتجلسه باشد، این چنین صورتجلساتی قابل ثبت درسامانه نیستند به خاطر اینکه آمار آرا، با آمار تعرفه های مصرفی همخوانی ندارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهوازافزود:سایر صندوق های اخذ رای که اطلاعاتشان در سامانه ثبت شده باشد، به هیات نظارت شهرستان ارسال خواهد شد، تا هیات نظارت شهرستان بر اساس اطلاعاتی که خودش  در صورتجلسات ثبت کرده است، آنها را به لحاظ کمی راستی آزمایی کند، و سپس درباره آنها قضاوت کند.

دکتر خون میرزائی اضافه کرد:پس از بررسی آنها در صورت تایید، مراتب تایید را به هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان اعلام می کند، و در صورتی که صحت آنها را تایید نکند و مغایرتی ببیند، مغایرت را به ستاد انتخابات ارجاع می دهد، تا ستاد انتخابات بر اساس بررسی صورت گرفته توسط هیات نظارت، مغایرت ها را رفع کند.

وی درخصوص تعدادی از شعب که توافق شده بود مورد بازشماری قرارگیرند، در دست بازشماری هستند، ونتایج بازشماری ملاک عمل خواهد بود. سرپرست فرمانداری شهرستان اهوازدرخصوص اعلام نهایی نتایج آراء شورای شهر اهواز گفت:آرائی که بعد از ظهر روز31 اردیبهشت اعلام شد، آراء غیر قطعی 333شعبه اخذ رای بود و حال که ثبت آرا به 404  شعبه رسیده و در واقع ثبت آنچه ممکن بوده انجام شده است، این آمار شعب و صندوق های ثبت شده به هیات نظارت بر انتخابات شوراها منعکس می شود و آراء قطعی پس از تایید هیات نظارت قابل انتشار است.

خون میرزائی  درپایان تاکید کرد: تا به امروز هرآنچه از جانب فرمانداری شهرستان اهوازاعلام شده است ،نتایج غیر قطعی آرا بوده، و زمانی قطعی می شود که مورد تایید هیات نظارت برسد.


اتمام شمارش آرای انتخابات شورای شهر اهواز/ آغاز کار هیات نظارت بر انتخابات

 رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه شمارش آرای انتخابات شورای شهر اهواز به اتمام رسید، گفت: هیات نظارت بررسی صندوق ها را آغاز کرده و به همه اعتراضات رسیدگی خواهد کرد.

علی حسین حسین زاده دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس روند قانونی انتخابات، پس از مرحله شمارش آرا، هیات های نظارت شهرستان و استان ،اعتراض ها را رسیدگی و ندر صورت نیاز برخی صندوق ها بازشماری می شود هم اکنون هیات نظارت کار بررسی را آغاز کرده است. وی افزود: هیات نظارت راستی آزمایی صندوق ها را انجام می دهد و به اعتراضات رسیدگی می کند و در صورت وجود تخلف آن را اعلام می کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با دعوت نامزدهای شورای شهر اهواز به آرامش از آنها خواست که اعتراضات خود را بر اساس روال قانونی پیش ببرند. حسین زاده تاکید کرد: در راستای سالم سازی این انتخابات، هیات های نظارت و سه نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده اند که به همه مسائل و اعتراضاتی که از سوی نامزدها مطرح شده رسیدگی کنند.

نتایج انتخابات شورای اهواز امروز اعلام نمی شود

عضو کمیته بازرسی انتخابات شورای شهر و روستا در خوزستان گفت: به علت برخی شرایط پیش آمده، بعید می دانم نتایج انتخابات شورای شهر اهواز امروز اعلام شود. جواد کاظم نسب الباجی در گفت و گو با خبرنگار مهر از حضور مجدد هیئت عالی نظارت استان و همچنین هیئت بازرسی در محل ستاد انتخابات شهرستان اهواز از صبح امروز (یکم خرداد) خبرداد و افزود: تاکید ما بر صیانت از آرا پاک مردم و احقاق حق کلیه افرادی است که به روند نتایج انتخابات اعتراض داشته اند.

وی با بیان این مطلب که روند رسیدگی به اعتراضات و تخلفات انتخابات اهواز به دور از هیاهو، فشار و جانبداری در حال انجام است، تصریح کرد: متاسفانه هجمه های روز گذشته برخی رسانه های خبری که توسط تعدادی از افراد تغذیه غلط اطلاعاتی می شدند، اوج کم مهری و نامهربانی در حق هیئت بازرسی است. خوشبختانه برخی افراد مورد اعتراض در این ستاد توسط هیئت عالی نظارت و بازرسی شناسایی و  از ورود به سالن های شمارش و تجمیع آرا منع شدند.

الباجی همچنین به مصوبه دیروز این دو هیئت برای بازشماری و بررسی صورتجلسه های ۶۰ نفر اول اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام شروع شده است و در هرجایی که تخلفی صورت گرفته باشد کل آرا مجدد بازنگری می شود. البته مغایرت در تعدادی از صورتجلسات نیز کشف و تائید شده است. نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره اعلام نهایی نتایج این دوره از انتخابات گفت: روند رسیدگی بسیار دقیق است و هیئت نظارت عالی استان تاکید دارد که کلیه شک و شبهات برطرف شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ابطال انتخابات اهواز صحت دارد یا خیر؟ گفت: در حال بررسی کلیه موارد و راست آزمایی هستیم و تا حصول و جمع بندی نهایی مستلزم کمی زمان است و مطمئن باشید هرجا لازم باشد مر قانون را اعمال می کنیم. الباجی در ادامه از  کلیه هواداران و نامزدهای انتخابات اهواز خواست که آرامش خود را حفظ کنند و نهایت همکاری داشته باشند.

 تعرفه های اسکن شده در برخی صندوق های رای !

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز درخصوص اعلام نتایج شورای شهر و اعتراض داوطلبان توضیحاتی را بیان کرد. خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص اعلام نتایج آراء نامزدهای انتخابات شورای شهر اهواز گفت: آراء غیر قطعی تجمیع شده صندوق های شورای شهر اهواز به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان اهواز داده شده است و هیات نظارت هم جداگانه آمارها را ثبت کرده بوده است و آمار هیات اجرایی و هیات نظارت در حال تطبیق است و هرجا مغایرتی وجود داشته باشد، این مغایرت از جانب هیات نظارت به هیات اجرایی اعلام می شود، و روی آن تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد:تعداد صندوق هایی نیز هستند که آراء دارای خدشه،اشکال،خط خوردگی و تعرفه های اسکن شده و مواردی از این قبیل وجود دارد که درحال بررسی دقیق تر و شمارش دقیق تر هستند .

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: بنابراین ما فعلا آمار قطعی برای اعلام کردن نداریم و بعد از اینکه هیات نظارت نظر خود را درباره کل آرای شورای شهر اهواز به فرمانداری اعلام کرد و مغایرت ها رفع شدند ،این آمار تحت عنوان آراء قطعی به اطلاع عموم خواهد رسید. دکتر خون میرزائی افزود: داوطلبین انتخابات شورا پس از اعلام آگهی به مدت 2 روز مهلت دارند که اعتراضات خود را به آن آراء به هیات نظارت شهرستان اعلام کنند، و این فرصت اعتراض محفوظ و قانونی است، و از روز انتشار آگهی به مدت 2 روز وجود خواهد داشت.

دومین روز تجمع کاندیداهای شورای شهر اهواز












در اغلب موارد احتمال بروز خطا و تخلف وجود دارد

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات خوزستان از اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای شهر اهواز در روز چهارشنبه (سوم خرداد) خبر داد. سید لطف‌الله هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا با رد احتمال ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: در حال بررسی مغایرت‌های موجود و اصلاح و رفع این موارد در بحث انتخابات شورای شهر اهواز هستیم و روز چهارشنبه نتایج قطعی این انتخابات اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با حضور استاندار و هیات بازرسی انتخابات شوراهای استان، نمایندگان اهواز در مجلس، فرماندار اهواز و بنده برگزار و مقرر شد که مغایرت‌های احتمالی در بحث نتایج انتخابات شوراها بررسی، رفع و اصلاح شوند.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات خوزستان افزود: پس از اعلام نتایج نهایی در روز چهارشنبه(سوم خرداد)، یک مهلت دو روزه برای دریافت شکایات و اعتراضات داوطلبان به هیات‌های نظارت و اجرایی شهرستان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: در اغلب انتخابات‌ها یا به‌علت دقت ناکافی مجریان یا عدم نظارت کافی، احتمال بروز خطاهایی وجود دارد؛ در انتخابات شورای شهر اهواز نیز تخلفات احتمالی مجریان پس از بررسی‌ها مشخص خواهد شد. ممکن است تخلفات عمدی نیز وجود داشته باشد، اما تا قبل از بررسی کافی نمی‌توان در خصوص این تخلفات نظر قطعی را بیان کرد.

وی با بیان این‌که نمی‌توان سوگند خورد که یک انتخابات ۱۰۰ درصد سالم برگزار می‌شود ، گفت: در اغلب موارد احتمال بروز خطا و تخلف وجود دارد، اما این تخلفات معمولا بسیار جزئی هستند و تلاش بر این است که از طریق فرآیند تعریف‌شده انتخابات در نهایت سلامت و با کمترین تخلفات و خطاها برگزار شود. این گونه خطاها نباید موجب سلب اعتماد شهروندان شود.

اعلام نتایج قطعی شورای شهر اهواز

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، نتایج قطعی شورای شهر اهواز اعلام شد که لیست مورد حمایت اصولگرایان به پیروزی قاطع رسید. سرانجام بعد از شش روز ننایج شورای شهر اهواز اعلام شد که لیست قطعی و جدید اعلام شده تفاوت قابل توجهی با لیست اولیه اعلام شده از سوی فرمانداری اهواز دارد.

انتخابات شورای شهر اهواز با تخلفات بی شماری همراه بود و همین امر منجر به بازشماری صندوق های مورد اختلاف شد و سرانجام لحظاتی پیش لیست نهایی اعضای شورای شهر اعلام شد که نکته جالب توجه آن پیروزی قاطع لیست مورد حمایت اصولگرایان بود.

بر همین اساس، جعفر فلسفی، مهران باباپور، اسکندر لطفعلی زاده، سید ناصرموسوی نژاد، مازیار جهانبخشی، محمدرضا ایزدی، سید محسن موسوی زاده، جاسم موسی پور، رحیم کعب عمیر، فتح اله حاجتی، حسین حیدری، محمدهادی قنوات و عبدالزهرا سنواتی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر اهواز در دوره پنجم انتخاب شد.

همچنین کیوان لطفی، مریم ابریشم کار، یونس اسفندیاری، محمدجواد رضوی و حمید زنگنه به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر اهواز انتخاب شدند.


 
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار