شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام 15 تیم امداد و نجات به مناطق آبگرفته استان خبر داد.

علی ظاهری اظهار کرد: ‌به دنبال بارش‌های باران و برف در برخی شهرهای استان خوزستان شاهد ایجاد سیلاب و آبگرفتگی در مناطق مختلف استان بودیم.

وی با اشاره به این مناطق افزود: آبگرفتگی‌ در مناطق سوسنگرد، رفیه و بستان از دشت آزادگان، مناطق شهرک بن‌جعفر، بیشه عباس آباد، سنجر از دزفول و همچنین اهواز و حومه این شهرستان به وقوع پیوسته است.

بارش برف در باغملک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خاطرنشان کرد: در تداوم بارش‌های باران، همچنین شاهد بارش برف در باغملک و امامزاده عبدالله بودیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا و به‌منظور کمک به مناطق سیلابی، 15 تیم امداد و نجات این جمعیت به تنگه تنک در منطقه گندمکار اعزام شده و علاوه بر ارزیابی شرایط معیشتی و میزان آسیب، اقلام زیستی را به همراه چادر، موکت، پتو، نایلکس پوششی و غذا را بین خانوارها توزیع کردند.

ظاهری بیان کرد: در حاشیه رودخانه مارون نیز یک چوپان به همراه خانواده‌اش در محاصره سیلاب و طغیان رودخانه بودند که با کمک نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان نجات یافتند.

وی ادامه داد: فرزند این چوپان نیز که در آب افتاده بود پس از تلاش نیروهای امدادی نجات یافت و هم‌اکنون نیز از لحاظ جسمی در وضعیت خوبی قرار دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار