اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
آبادان - شوشان‌ ؛ چهارم خرداد اروندرود شاهد بازگشت غواصانی است که برای اعتلای ایران اسلامی جان خود را نثار کردند تا ما همچنانان سربلند در برابر زورگویان بایستیم
شوشان‌ ؛ چهارم خردادماه پیکر مطهر 130 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس از طریق مرز آبی اروند وارد کشور می شوند و در یادمان شهدای گمنام عملیات والفجر8 اروندکنار آبادان مورد استقبال قرار می گیرند.

به گفته سرهنگ حسین عشقی فرمانده قرارگاه کمیته جست و جوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، 18 نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای 4 هستند که در جزیره ام الرصاص با دست های بسته تفحص شده اند.

خبر بازگشت پیکر مظهر 130 شهید تازه تفحص شده که هفته گذشته رسانه ای شد در شبکه های مجازی شهرستان های آبادان بازتاب گسترده ای داشت و همه مردم در پیام های خود بر شرکت در مراسم بازگشت آنها تایید کردند ولی خبری از مسئولان محلی در خصوص ساعت و محل دقیق بازگشت شهدا منتشر نشد.

اینک 2 روز مانده به بازگشت شهدای تازه تفحص شده زمان باقی مانده است، ولی اطلاع رسانی دقیقی در این خصوص انجام نشده و دریغ از یک بنر اطلاع رسانی در شهر آبادان!

یادمان نرود که جانفشانی و از خود گذشتگی رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدا بود که حمله و یورش ناجوانمردانه بعثی ها و دولت های هم پیمان را خنثی کرد و اگر این جانفشانی نبود، مشخص نبود امروز چه سرانجام و سرنوشتی داشتیم.

روز گذشته دوشنبه اول خردادماه نشست هماهنگی برای برنامه ریزی استقبال از پیکر مطهر این شهدا در فرمانداری ویژه آبادان با حضور مسئولان و البته بدون حضور رسانه ها برگزار شد تا مردم اطلاعی از برنامه ریزی صورت گرفته در این خصوص نداشته باشند البته اگر برنامه ای در این خصوص از سوی مسولان آبادان تدارک دیده شده باشد.

این در حالی است که برخی از خانواده های معظم شهدا و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان آبادان در تماس تلفنی با ایرنا آبادان، اطلاع رسانی دقیق در این خصوص را خواستار شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار