اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
توصیه فرماندار آبادان به کاندیداهای معترض شورای شهر؛
در صورت تداوم و استمرار وضعیت و اردوکشی خیابانی، به صورت واضح برخی موارد را با شهروندان آبادانی در میان می گذارم.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان با توصیه به کاندیداهای معترض انتخابات شورای شهر مبنی بر پیگیری مطالبات و اعتراضات خود از مجرای قانون، گفت:به جای اردوکشی خیابانی به قانون تن دهید.

 عزیزالله شهبازی عصر سه شنبه در نشست خبری با رسانه ها در خصوص اعتراض برخی کاندیداهای شورای شهر به نتیجه انتخابات در این شهر، گفت:هیات های اجرایی و نظارت شهرستان، انتخابات اخیر شورای شهر و روستای شهرستان آبادان را تایید کرده اند.

وی با تشریح روند اخذ رای مردم در روز انتخابات و روند شمارش و اعلام آرای کاندیداها به ستاد انتخابات شهرستان، با تجلیل از تلاش و همکاری اعضای هیات های اجرایی و نظارت، نمایندگان مردم در مجلس، دستگاه های امنیتی و انتظامی، دادگستری، اطلاع رسانی خبرنگاران و تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات، گفت:اعضای هیات های اجرایی، نظارت، نمایندگان کاندیداها و بازرسان وزارت کشور و دیگر نیروهای قانونی بر روند رای گیری نظارت کامل داشته و این انتخابات نیز مورد تایید هیات های اجرایی و نظارت شهرستان قرار گرفته است.

شهبازی با بیان اینکه شکایت های کاندیداهایی که در این خصوص به ستاد انتخابات شهرستان شکایت ارسال کرده اند نیز دریافت شده، گفت:در اولین فرصت، نشست مشترک رسیدگی به شکایت ها با حضور اعضای هیات نظارت انتخابات شورای شهر و روستا تشکیل می شود، ادامه داد:در این نشست، اعتراضات به دقت بررسی شده و هر تصمیمی هیات نظارت استان در خصوص آرای شمارش و اعلام شده در صندوق ها بگیرد، مورد احترام همگان است.

فرماندار آبادان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:در نشست های مشترکی که پیش از برگزاری انتخابات با کاندیداها برگزار شد، به همه تاکید کردیم که از رای تک تک شهروندان صیانت کرده و هرچه در صندوق ریخته شود، همان خوانده می شود.

شهبازی گفت:هیات نظارت استان و شهرستان نیز معتقد است که همگان در برابر رای تک تک کاندیداها مسئولند و باید به شکایت ها در مسیر قانونی رسیدگی کرد. وی با توصیه مجدد به کاندیداها مبنی بر پیگیری اعتراضات خود از مسیر قانون و دوری از ایجاد تنش در جامعه، تاکید کرد:دعوت به برگزار یتجمع، تحریک احساسات مردم، گسترش فضای تهمت در جامعه و قانون گریزی در هیچ قاموسی جایگاه ندارد.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: در صورت تداوم و استمرار وضعیت و اردوکشی خیابانی، به صورت واضح برخی موارد را با شهروندان آبادانی در میان می گذارم.

شهبازی تاکید کرد:به کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا اطمینان داده ایم که پاسبان تک تک آرای مردم و کاندیداها هستیم و در این موضوع هیچ اغماضی نمی شود.

وی گفت:قانون، سرلوحه کار دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و به همگان نیز توصیه می شود که در مسیر قانون گام بردارند.

به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت با حضور گسترده مردم برگزار شد.

طی روزهای اخیر، برخی کاندیداهای شورای شهر آبادان به نتایج آرا اعتراض کرده و بازشماری آرا را خواستار شده بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار