اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
استاندار: اسکن تعرفه ها چشمگیر نبوده است / هیچ نظری بر ابطال یا عدم ابطال انتخابات شورای اهواز ندارم / کسانی که به من تهمت می زنند اگر از نظر روحی مشکلی دارند به پزشک مراجعه کنند
شریعتی بهتر است به جای به کار بردن چنین ادبیاتی ٬ با منطق و از مجرای قانون با معترضان سخن بگوید...
استاندار خوزستان در گفتگو با شفق نیوز  گفت: هر چند که اسکن تعرفه ها در انتخابات شورای اهواز به صورت چشمگیر نبوده و تاثیر زیادی بر آرا کاندیداها نگذاشته اما در این زمینه نیز پیگیر حقوق کاندیداها و مردم هستیم.

وی افزود: زمانی که بنده به عنوان نماینده دولت در استان ، جهت تحقق حقوق شهروندی به تهران رفتم و از نحوه رد صلاحیت گسترده اعتراض کردم  برخی سر و صدا راه انداختن که چرا شریعتی ورود کرد چرا استاندار در امور انتخابات شورا دخالت می کند؟ اما حالا که چنین اتفاقی در روند انتخابات اهواز رخ داد ، همانا مرا موظف به مدیریت و حل و فصل یا ابطال انتخابات می دانند! 

شریعتی ادامه داد: به تمامی جناح ها و احزاب و تشکل های مردمی اعلام می کنم در صورتی که بنده در موردی نظر، خواسته و یا فشاری جهت راهیابی یکی از کاندیداها را داشته ام گزارش مستند ارایه بنمایید.

وی در پاسخ به شایعه نشست هایی محرمانه بین استاندار و یکی از اعضای هیات عالی نظارت استان در رابطه با تعیین تکلیف انتخابات اهواز ، گفت: مطرح نمودن چنین شایعاتی با هدف تخریب شخصیت بنده صورت میگیرد و دور از عقل و تدبیر هست. افرادی که چنین تهمت های را روانه فضای عمومی می کنند کمی انصاف را رعایت کنند و اگر از نظر روحی مشکلی دارند به پزشک مراجعه کنند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: بنده به عنوان استاندار خوزستان ، هیچ اصرار ، علاقه و یا پافشاری بر ابطال یا عدم ابطال انتخابات تا به این لحظه نداشتم و روند قانونی این امر را به متولیان واگذار نموده ام.


 یک نکته در مصاحبه استاندار / شریعتی و لزوم خویشتنداری

 استاندار خوزستان در مصاحبه با کانال شفق نیوز در بخشی از مصاحبه خود از ادبیاتی استفاده نموده که به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خوزستان ٬ دور از انتظار است. وی به کسانی که در جریان انتخابات شورای اهواز به او تهمت زده اند گفته است که اگر مشکل روحی دارند به پزشک مراجعه کنند .

هر چند تخریب ها و سخنانی در باب انتخابات شورای شهر از هر دو جناح مطرح شده اما شریعتی به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید که همواره به سعه صدر و خویشتنداری معروف است بهتر است به جای به کار بردن چنین ادبیاتی ٬ با منطق و از مجرای قانون با آنان سخن بگوید
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار