اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
خیران اهوازی در آئین نسیم مهر ، مبلغ سه میلیارد ریال به انجمن حمایت از زندانیان استان خوزستان کمک کردند.
در این آئین که سه شنبه در تالار آیت الله خامنه ای مجتمع فرهنگی ورزشی فجر با حضور مدیران و مسئولان اجرایی و قضایی استان و 500خانواده زندانیان برگزار شد مبلغ سه میلیارد ریال به منظور کمک به خانواده های بی بضاعت زندانیان جمع آوری شد.

حجت الاسلام قدرت هاشم نیا مدیرعامل انجمن حمایت اهواز در این آئین ضمن تقدیر از خیران اهوازی و تبیین اهداف و رسالت این نهاد حمایتی گفت: این انجمن می کوشد با همکاری و همیاری خیران ضمن حمایت از خانواده های کم بضاعت زندانی آسیب های ناشی از حبس و نبود سرپرست خانواده را در ابعاد مختلف کنترل و به حداقل ها کاهش دهد.

وی افزود: انجمن حمایت از زندانیان استان در تلاش است تا با استفاده از کمک های خیران و همچنین ایجاد درآمدهای پایدار با فعالیت های هدایت شده و هدفگذاری شده اقتصادی ، بخشی از نیازهای خانواده های زندانیان را تامین کند و همسو با ارایه کمک ها، بتواند با استفاده از ظرفیت های موجود جامعه و نهادهای متولی خود اشتغالی لازم برای آنان ایجاد کند که بتوانند ضرورت های مالی زندگی خود را مرتفع سازند.

وی با بیان اینکه 800 خانواده بی بضاعت و کم بضاعت زیرپوشش این نهاد قرار دارند گفت:در یک ساله گذشته بیش از 34هزار مورد خدمت به خانواده زندانیان نیازمند و 78 مورد فرصت خود اشتغالی و کار پایدار در این انجمن صورت گرفته است.

هاشم نیا بر استمرار کمک های خیران و موسسه های خیریه با هدف کمک به خانواده های زندانیان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی آنان تاکید کرد.

در این آئین رضا پوستچی مدیرکل زندانها و اقدامان تامینی تربتی استان خوزستان از اقدام های انجمن حمایت از زندانیان استان در تامین نیازهای مالی و کارهای فرهنگی ، اجتماعی و اشتغال خانواده های زندانیان تقدیر کرد.

در این آئین از 60 نفر از خانواده‌های موفق زندانیان در امر خود اشتغالی ، زندانیان نمونه حافظ قرآن کریم ،مادران سرپرست نمونه سرپرست خانواده ، فرزندان زندانیان موفق در امر تحصیل و خیران و حامیان انجمن حمایت از زندانیان تجلیل شد.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار