اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
رییس ستاد انتخابات آبادان با اشاره به بازشماری آراء انتخابات شورا:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان با اشاره به درخواست هیات عالی نظارت استان و شهرستان برای بازشماری صندوق‌های رای انتخابات شورای اسلامی شهر در این حوزه انتخابیه، گفت: کلیه صندوق‌های مورد نظر با نظارت بازرسان هیات عالی نظارت و حسب تلاش‌های فرماندار ویژه شهرستان برای صیانت از آرای ماخوذه مردم، در اختیار این هیات قرار داده شد.
ریاض فرحانی عنوان کرد : تاکنون هیچ دلیلی که بتواند آرای مردم را خدشه‌دار کند، وجود نداشته و هیچ مورد مشخصی از سوی هیات نظارت شهرستان به این فرمانداری گزارش نشده است.
 
وی ادامه داد: مطابق ماده 58 قانون انتخابات شوراها و تبصره الحاقی آن، هرگونه ابطال انتخابات باید مستند و مستدل به مواد قانونی باشد؛ در غیر این صورت جرم محسوب شده که مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد و مجازات قانونی به‌عمل خواهد آمد.
 
فرحانی با اشاره به اینکه فرماندار ویژه و اعضای هیات اجرایی شهرستان آبادان همانند شهروندان آبادانی همچنان در انتظار اعلام نظر هیات عالی نظارت هستند، ادامه داد: در این راستا فرماندار پیگیری‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده تا هرچه سریع‌تر نتایج پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان اعلام شود.
 
وی گفت: آنچه مورد نیاز هیات عالی نظارت بود، از قبیل صندوق‌های رای، موارد پشتیبانی و خدماتی، در فضایی آرام و بدون هرگونه دخل و تصرف در اختیار این هیات قرار گرفت تا بتوانند نتیجه بازشماری آراء انتخابات را هرچه زودتر به مردم عزیز آبادان اعلام کنند.
 
رییس ستاد انتخابات آبادان با بیان اینکه راهبرد دولت تدبیر و امید و همچنین  فرماندار ویژه این شهرستان پاسداری و صیانت از آرای مردم است، اظهار داشت: ضمن احترام به منتخبین این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان، این فرمانداری به‌صورت جدی دفاع از حقوق معترضان و تعامل سازنده با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در دستور کار خود قرار داده تا هرچه سریع‌تر به آن نتیجه‌ای که خواسته اکثریت مردم شریف آبادان است، برسد.

ایسنا/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار