حکایت برخی فعالان سیاسی این روزها مثل فیلم «چند می گیری گریه کنی؟» شده است. در همه ستادهاهی انتخاباتی و سفره های ناهار و شام و پشت تریبون ها نشان آنها دیده می شود "> بسته خبری شوشان / ردصلاحیت ها اعلام شد / چند می گیری گریه کنی...
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹

حکایت برخی فعالان سیاسی این روزها مثل فیلم «چند می گیری گریه کنی؟» شده است. در همه ستادهاهی انتخاباتی و سفره های ناهار و شام و پشت تریبون ها نشان آنها دیده می شود

1) عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات استان خوزستان گفت: اسامی نامزدهای شوراهای شهر و روستای استان خوزستان که رد صلاحیت شده اند اعلام شد. عبدالله تمیمی اظهار داشت : نامزدهای رد صلاحیت شده معترض می توانند ظرف مدت چهار روز نسبت به اعتراض خود به هیات های عالی نظارت اقدام کنند. نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : هیات های نظارت به مدت هفت روز کاندیداهای تایید شده از سوی هیات های اجرایی را بررسی می کنند و چنانچه در روند بررسی ها داوطلبان بیشتری رد صلاحیت شوند. این موضوع روز 28 اردیبهشت ماه به آن ها ابلاغ می شود.

2) جمعی از کاندیداهایی که صلاحیت شان برای سومین دوره شوراهای شهر احراز صلاحیت نشده است با حضور در ستاد انتخاباتی مستقر در فرمانداری اهواز اعتراض کتبی خود را به مسئولین هیات نظارت بر انتحابات تحویل دادند.

3) رئيس کل دادگستري استان خوزستان گفته : قاضي، حق دخالت در مباحث انتخاباتي را ندارد، در غير اين صورت ممکن است اتفاقات جبران ناپذيري رخ دهد. محمد باقر الفت اظهار داشته : افرادي که به دنبال سوء استفاده از منابع و امکانات محلي هستند بايد شناسايي شوند و جلوي تخلفات در اين زمينه گرفته شود.

4) حکایت برخی فعالان سیاسی این روزها مثل فیلم «چند می گیری گریه کنی؟» شده است. در همه ستادهاهی انتخاباتی و سفره های ناهار و شام و پشت تریبون ها نشان آنها دیده می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار