نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت 32 سال از آزادسازی خرمشهر، بیکاری به جان مردم این شهر افتاده و وضعیت آب و فاضلاب و آسفالت همچنان نابسامان است. "> بیکاری به جان مردم خرمشهر افتاده است / نابسامانی وضعیت آب و فاضلاب
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت 32 سال از آزادسازی خرمشهر، بیکاری به جان مردم این شهر افتاده و وضعیت آب و فاضلاب و آسفالت همچنان نابسامان است.

عبدالله سامری با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد آزادسازی این شهرستان از چنگ دشمن بعثی و متحدانش اظهار کرد: بسیار تاسف‌برانگیز است که خرمشهر پس از گذشت 32 سال از بند اسارت هنوز با فقر امکانات و کمبودها دست و پنجه نرم می‌کند.

خرمشهر نیاز به توجه و بازسازی دارد

وی افزود: دولت پس از اتمام جنگ تحمیلی در این شهرستان اقداماتی را انجام داد، اما این خاک هنوز نیاز به توجه و بازسازی دارد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقدامات دولت برای زنده کردن خاک مقدس این شهرستان همچنین جوابگوی نیازهای مردم خرمشهر کافی نبوده است، زیرا ساکنان این شهرستان هنوز با مشکلات و معضلات بدیهی دست به گریبانند.

بسیاری از خانواده‌ها به نان شب محتاجند

وی اضافه کرد: شهرستان خرمشهر در طول هشت سال دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان بسیاری را تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب کرد و امروز نباید وضعیت گلزار شهدایش چنین باشد!

سامری با بیان اینکه حق این مردم خیلی بیشتر است، خاطرنشان کرد: امروز خانواده‌های بی‌شماری در خرمشهر هستند که به نان شب محتاج بوده و از امکانات اولیه زندگی و امرار معاش محرومند.

مسئولان به فکر باشند

وی ادامه داد: بیکاری به جان مردم این شهر افتاده و وضعیت آب و فاضلاب و آسفالت و بسیاری از بخش‌های شهری و رفاهی همچنان اندر خم یک کوچه مانده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: این درست نیست که در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر فقط به این شهر نگاهی بیندازیم و در آن جشن و سرور برپا کنیم باید همه روزها دلاورمردی و ایستادگی مردان سلحشور این مرز و دیار را به یاد آورد و برای حفظ ارزش‌های آنان تلاش کرد.

وی اظهار کرد: مسئولان این موارد را مدنظر داشته باشند و به فکر این شهر و مردمان آن باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار