شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶

شوشان: رييس سازمان بازرسي كشور گفت: خوزستان نمونه بسيار خوبي از سرنوشت انقلاب اسلامي و امت ايران است.

رييس سازمان بازرسي كل كشور در سفر به خوزستان گفت: در خوزستان كار زيادي انجام شده ولي من فكر مي‌كنم آنچنان كه بايد براي اين استان كار نكرديم. اگر اين استان اولين استان كشور شود همه ملت ايران خوشحال مي‌شوند ولي بايد قبول كرد كه خوزستان هنوز با مشكل مواجه است. همه ملت ايران انتظار و توقع دارند كه اين استان به استاني نمونه تبديل شود زيرا ظرفيت و موقعيت آن را دارد.

به گزارش شوشان و به نقل از ایسنا، پورمحمدی بيان كرد:‌ معتقدم در خوزستان هر چقدر پول هزينه شود، شايسته است؛ البته بايد توجه كرد كه اين سرمايه‌گذاري‌ها بايد با يك تفكر برنامه‌ريزي شده و يك نگاه اولويتي و همچنين يك سيستم داراي بهره‌وري كامل صورت بگيرد. با توجه به منابعي كه در اين استان وجود دارد، اين سوال مطرح است كه آيا درصد رشد، نرخ بيكاري، ايجاد اشتغال و سطح رفاه آن قابل قبول بوده و يا نمي‌باشد؟ اين‌ها سوالاتي است كه شما مسئولين استان‌ بايد از يكديگر بپرسيد تا اين استان آباد شود.

پورمحمدي عنوان كرد: با توجه به طرح، پروژه‌ها و منابع زيادي كه در استان وجود دارد بايد توجه كرد كه سرمايه‌گذاري‌ها و تلاش‌هاي انجام شده در اين استان با دستاوردي كه رقم مي‌زنند برابري داشته باشد. هر چند كه اين تنها مشكل خوزستان نبوده و مشكلي ملي است و ما مديران بايد اين موضوع را برطرف كنيم. بايد دقت داشت كه راندمان كاري ما مطلوب و متناسب با حجم دوندگي خودمان باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار