شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار ویژه آبادان از ورود پیکر شهید ثابتی به فرودگاه آبادان، دقایقی پیش خبر داد و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی گفت: پیکر پاک این شهید عصر یک‌شنبه، از مصلی به سمت آرامستان تشییع و تدفین خواهد شد.

امیرحمزه بزرگی‌نیا در گفت‌وگو با  ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با  هماهنگی‌های صورت گرفته حدود ساعت ۲۲ امشب پیکر پاک و مطهر شهید سیدرضا ثابتی وارد فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی شهرستان آبادان شد. 

وی افزود: ظهر امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران به منظور هماهنگی و برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم استقبال و همچنین مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سیدرضا ثابتی در فرمانداری آبادان برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار ویژه آبادان با اشاره به حضور مردم و مسئولان برای استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید ثابتی، اظهار داشت: مسئولان و کارکنان کلیه ادارت و مردم شریف و شهیدپرور شهرستان آبادان امشب برای استقبال از پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام به فرودگاه آمده‌اند.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید عزیز و گرانقدر از فرودگاه به سمت آرامستان انتقال داده می‌شود، افزود: شامگاه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا و افطار در مسجد حضرت ابوالفضل عباس (ع) واقع در فیه، مراسم شبی با شهید برگزار می‌شود.

بزرگی‌نیا ادامه داد: همچنین مراسم جزءخوانی قرآن کریم عصر یک‌شنبه، از ساعت ۱۷ الی ۱۸ در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان گفت: بعد از مراسم جزءخوانی قرآن کریم، پیکر پاک و مطهر شهید ثابتی با حضور مسئولان، کارمندان ادارات و مردم شهیدپرور این شهرستان از مصلی نماز جمعه به سمت مسجد امیرالمومنین و سپس به سوی آرامستان تشییع و تدفین خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ شهید سیدرضا ثابتی از کارمندان اداره بندر آبادان و از بازیکنان سابق تیم‌های نفت و جم بود که به‌منظور پیگیری برخی امور به مجلس شورای اسلامی رفته بود و در حادثه تروریستی چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار