باید مدنظر داشته باشیم افرادی در شورا قرار گیرند که ترکیبی از تخصص های لازم را در ابعاد مدیریتی دارا باشند، در غیر این صورت باید شاهد عدم پختگی لازم جهت اجرای مصوبات و پروژه ها باشیم... "> علیرضایی : شورا بر هزینه کرد بیت المال حساس باشند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۴

باید مدنظر داشته باشیم افرادی در شورا قرار گیرند که ترکیبی از تخصص های لازم را در ابعاد مدیریتی دارا باشند، در غیر این صورت باید شاهد عدم پختگی لازم جهت اجرای مصوبات و پروژه ها باشیم...

شوشان : مهندس منوچهر علیرضایی با اشاره به ملاک های انتخاب مردم در شورای چهارم گفت : باید مدنظر داشته باشیم افرادی در شورا قرار گیرند که ترکیبی از تخصص های لازم را در ابعاد مدیریتی دارا باشند، در غیر این صورت باید شاهد عدم پختگی لازم جهت اجرای مصوبات و پروژه ها باشیم.

فرماندار سابق اندیکا ادامه داد : یکی دیگر از ملاک های انتخاب با احترام فراوان به قومیت های مختلف در اهواز و در نظر گرفتن آنها، انتخاب فراقومی افرادی ست که دارای تخصص مدیریت شهری، پایبند به نظام جمهوری اسلامی، حساسیت در هزینه کرد بیت المال و حق الناس باشند، بدلیل اینکه بتوانیم به فکر رفع مشکلات شهری باشیم، در غیر این صورت نمی توانیم به حل مشکلات نزدیک شویم.علیرضایی بیان داشت : ولایت مداری، عدم وابسته بودن به باندهای قدرت از دیگر مشخه هاست زیرا فردی که از این طریق وارد شورا شود به جای اینکه نماینده مردم باشد نماینده گروه های اقتصادی قدرتمند است. همچنین دارای تخصص و تعهد و دلسوزی به شهر از دیگر ملاک های انتخاب توسط مردم است.

این کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به ملاک های انتخاب شهردار توسط اعضای شورا گفت : شهردار نباید فردی تحمیل شده به شورا باشد، بلکه دارای تخصص و توان لازم جهت اداره کلانشهری همانند اهواز باشد تا با توجه به موقعیت صنعتی و کشاورزی که اهواز داراست بتواند از این منابع و استعدادها در راستای جذب سرمایه گذار و اشتغال زایی پایدار حرکت ها و گام های عظیمی بردارد، زیرا این مسائل می تواند باعث درآمدزایی برای شهرداری و در نهایت توسعه شهر در قبال این درآمدها باشد. علیرضایی تصریح کرد: همچنین شهردار باید از نظر مدرک تحصیلی و تخصصی و تجربی آگاه و توانمند به اداره شهر باشد، از این رو اعضای شورا باید با دقت بیشتر عملی در انتخاب شهردار وارد عمل شوند و نه اینکه فردی به صورت خودرای قصد تحمیل شهردار را بر 20 نفر دیگر داشته باشد و باید برای انتخاب شهردار هر 21 نفر مشورت پذیر باشند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
امین لیموچی
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
comment
0
0
comment با آرزوی موفقیت برای شما در انتخابات چهارمین دوره شوراها
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار