شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح ملی پیشگیری موثر از اعتیاد و نشاط اجتماعی توسط جوانان این جمعیت خبر داد.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، علی پهلوان اظهار کرد: طرح ملی پیشگیری موثر از اعتیاد و نشاط اجتماعی «پیمان» با محوریت آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد است که در آن آموزش‌های پیشگیری از مخاطرات اعتیاد ارائه می‌شود.

وی گفت: مرحله نخست آن، آموزش منطقه‌ای بود که ۵۵ نفر از شهرستان‌های سراسر استان به عنوان سرتیم در کرمانشاه در قالب دوره سه روزه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به زمان اجرای مرحله دوم طرح بیان کرد: از سوم اسفند سال گذشته هرکدام از این سرتیم‌ها وظیفه داشتند که بعد از اتمام آموزش در شهرستان متبوع خود، ۵۰ نفر را به‌عنوان مربی آموزش داده و آن ۵۰ نفر هم به صورت چارت بندی و زیر نظر سر تیم اصلی ۵۰ نفر بعد را آموزش بدهند.

پهلوان با بیان اینکه در مرحله اول و دوم این طرح، 2500 نفر آموزش‌های لازم در مقابله با آسیب‌های مواد مخدر را فرا می‌گیرند، افزود: در راستای بهسازی آموزش‌ها علاوه بر نشست‌های توجیهی و آموزشی، تعدادی لوح فشرده و جزوه آموزشی نیز در میان مربیان شهرستانی و آموزش گیرندگان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این طرح خارج از مجموعه هلال احمر خواهد بود، گفت: جامعه هدف ما تمام دانشجویان و دانش‌آموزان دوم متوسطه هستند.

پهلوان اظهار کرد: در طرح ملی پیشگیری موثر از اعتیاد و نشاط اجتماعی که از آن به «پیمان» تعبیر می‌شود، ۴۹ هزار جوان در سراسر ایران از خطرات مصرف مواد مخدر آگاه می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار