بررسی وضعیت تعدادی از بانک ها و موسسات خصوصی مستقر در خوزستان نشان می دهد که بسیار «بله قربان گوی تهران» هستند و عملن در مدیریت منابع و مصارف نیم نگاهی به رونق افزایی استان و پرداخت تسهیلات به مشتریان ندارند

"> بسته خبری شوشان: رد صلاحیت عضو 14 ساله شورا / عدم احراز ایستادگی ها / نخل کاری گسترده در اهواز / خدمت بانک ها به خود نه به مردم/ اجاراه های کمرشکن / رییس ستاد هاشمی در خوزستان کیست؟/ یادی از حاج جعفر مراد حسینی
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۳

بررسی وضعیت تعدادی از بانک ها و موسسات خصوصی مستقر در خوزستان نشان می دهد که بسیار «بله قربان گوی تهران» هستند و عملن در مدیریت منابع و مصارف نیم نگاهی به رونق افزایی استان و پرداخت تسهیلات به مشتریان ندارند

* یکی از اعضای شورای شهر شیبان که 14 سال است در این نهاد مشغول خدمت بوده رد صلاحیت شده است. منابع موثق محلی در این باره اظهار نارضایتی کرده و خواستار تجدیدنظر شده اند.


* عدم احراز صلاحیت برخی از چهره های مطرح در شورای شهر اهواز مانند شیخ مسلم سلیمانی، یدالله اخلاقی نسب، داریوش آرمات، دکتر مریم ابریشم کار، یکی از فرماندهان مطرح دفاع مقدس و ... قابل تامل است و پیش زمینه خوبی برای ایجاد حماسه سیاسی نیست که خوب است آقایان نظارت قدری تامل کنند. یکی از منابع نزدیک به جبهه ایستادگی نیز در گفتگو با ذره بین از سیر رد صلاحیت نیروهای نزدیک به جبهه ایستادگی اظهار نارضایتی کرده است. گفتنی ست که شیخ مسلم سلیمانی از نیروهای فعال سیاسی اجتماعی نزدیک به محسن رضایی است که در مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیته امداد امام خمینی، دادگستری خوزستان و پیش نمازی مسجد صاحب الزمان(عج) کوی چهارصد دستگاه سال ها فعالیت داشته است.


* سیر نخل کاری از طرف شهرداری اهواز در میادین و بولوارهای اصلی سطح شهر افزایش یافته است که کاری در خور است تا فضای سبز اهواز از حالت یکدستی خارج شود اما بعضا مشاهده می شود شهرداری روی به تکثیر گیاهانی آورده که به اصطلاح «دیر گیر» هستند و نمی توانند پا به پای «کونوکارپوس» دمای بالای هوا را تاب و تحمل بیاورند که موجب از دست رفتن فرصت و وقت می شود.


* بررسی وضعیت تعدادی از بانک ها و موسسات خصوصی مستقر در خوزستان نشان می دهد که بسیار «بله قربان گوی تهران» هستند و عملن در مدیریت منابع و مصارف نیم نگاهی به رونق افزایی استان و پرداخت تسهیلات به مشتریان ندارند. بجاست بانک ها در قبال پولی که از مردم به عنوان سپرده می گیرند خدماتی هم بدهند و این خیلی نابجاست که مدیران این موسسات که اکثراً جزو چهره های بازنشسته و باسابقه بانکی هستند تا این قدر مصلوب الاختیار باشند.آقایان قوانین را به نفع مردم تفسیر کنید نه صرفاً به نفع موسسات خود!


* این روزها قشر متوسط جامعه با میانگین درآمد ماهانه 800 هزار تومان، اظهار میکنند برای اجاره یک واحد متراژ کوچک در اهواز  از لحاظ تامین بودجه برای ودیعه و از طرف دیگر برای پرداخت اجاره ماهانه جدا از مخارج دیگر که جزو مایحتاج زندگی محسوب میشوند، با شرایط دشواری رو به رو شده است و این مساله باعث شده تا این دسته از مستاجران در بازار مسکن که تعدادشان هم کم نیست سال به سال به واحدهای کوچک تر و محلههای پایین تر نقل مکان کنند. به نظر می رسد در حال حاضر بازار اجاره مسکن به اصطلاح «لجام گسیخته» است و به غیر از دولت هیچ ارگان دیگری نمیتواند در جهت تصحیح وضعیت فعلی قدمی بردارد.


رییس ستاد هاشمی در خوزستان

با تعیین اسحاق جهانگیری وزیر اسبق صنایع و معادن به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی کشور هاشمی رفسنجانی ، ستادهای وی در سراسر کشور در حال تشکیل می باشند. بنا به نقل منابع نزدیک به ستاد این کاندیدای یازدهم، ریاست ستاد خوزستان وی به عنوان یکی از مهم ترین استان های کشور به دکتر حمید کهرام نماینده مردم اهواز در مجلس ششم واگذار شد. پیش از این رقابت بین نیروهای اصلاح طلب برای تصدی ریاست ستاد هاشمی در خوزستان گسترده گزارش شده بود.


یاد آر ز شمع مرده یاد آر ...

* حاج جعفر مراد حسینی از فعالان و پیشکسوتان عرصه صنعت و حمل و نقل استان به دیار باقی شتافت. وی سابقه ای طولانی در ذوب فولاد و خط تولید شمش داشته و همچنین فعالیت های زیادی در دوره به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در حیات پر بار خود ثبت کرده است. ایشان ابوی دکتر بهروز حسینی فر معاون منابع انسانی استانداری خوزستان هستند. برای این عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار