شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
بدون گل خورده، بدون شکست و دو هفته زودتر از پایان انتخابی آسیا؛شاگردان کی روش به روسیه رسیدند
شاگردان کارلوس کی روش با شکست مقتدرانه ازبکستان در ورزشگاه آزادی، بلیت سفر به روسیه را به عنوان دومین تیم ...
تیم‌های فوتبال ایران و ازبکستان در هفته هشتم مقدماتی جام‌جهانی در قاره آسیا از گروه A  از ساعت 21:16 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان آماده و پرانگیزه کی روش با دو گل حریف بزرگ را مغلوب کرده و به روسیه 2018 صعود کردند.


به گزارش شوشان ،  شاگردان کارلوس کی روش در دیدار امشب توانستند خیال خود را از حضور در روسیه راحت کنند، آنها که پیش از این توانسته بودند با 17 امتیاز صدرنشین گروه اول مرحله دوم مقدماتی جام جهانی شوند با کسب سه امتیاز دیدار برگشت مقابل ازبکستان حاشیه امنیت کامل را برای خود به وجود آوردند و این در اتفاق در حالی می افتد که هنوز دو بازی تا پایان این دوره از رقابت ها باقی مانده است.  

پیش از این مسابقه یک دقیقه سکوت به احترام شهادت حملات تروریستی تهران اعلام شد. هفته گذشته تروریست های داعش با حمله تروریستی ۱۷ نفر را در تهران به شهادت رساندند و پیش از شروع بازی برای شادی روح آنها فاتحه ای قرائت کردند. بازیکنان و مربیان ازبکستانی به احترام شهدای تهران سکوت کامل کردند.

ازبکستان در این دیدار با ترکیب لوبانوف، کریمتس، اسماعیلف، شوراخمدوف، آندرف، حیدروف، آفنین، احمدوف، شمورادوف، سرگیف و عبدوخولیکوف به مصاف تیم ملی ایران رفت.

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، علی کریمی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش(2+45 وحید امیری)، مسعود شجاعی، مهدی طارمی(90-رضاقوچان نژاد) و سردار آزمون از ابتدا برای ایران به میدان رفتند.



گزارش زنده-دقیقه12/ایران0-ازبکستان0/ امشب صعود تاریخی؟

دقیقه 6 . ارسال جهانبخش از روی نقطه کرنر با ضربه سر پورعلی گنجی روی دروازه حریف خطرساز شد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 9 . یک ارسال دیگر از سوی جهانبخش و از روی نقطه کرنر دروازه ازبک ها را به خطر انداخت اما ضربه زیبا و چکشی سیدجلال حسینی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

گل اول ایران/ دقیقه 23. پاس در عمق علیرضا جهانبخش از میان مدافعان ازبکستان سردار آزمون را با لوبانف تک به تک کرد که ضربه مهاجم ایرانی روستوف از بین پاهای سنگربان ازبکستان تیم ملی ایران را به گل اول رساند.

ایران2-ازبکستان0/ پرش تاریخی یوزهای ایران به جام جهانی 2018/گل های کلاسیک آزمون و طارمی؛تحقق شیرین یک صعود

دقیقه 30 . حرکت بازیکن ازبک ها بین دو مدافع میانی ایران توپ خوبی نصیب مهاجمان این تیم کرد اما تعلل سرگیف در زدن ضربه آخر باعث شد تا سیذجلال حسینی این توپ خطرناک را از محوطه خطر دور کند. 

دقیقه 44 . یک پاس زیبای دیگر از سوی جهانبخش در محوطه جریمه ازبکستان فرصت مناسبی برای طارمی و آزمون به وجود آورد اما ضربه طارمی راهی به دروازه پیدا نکرد. 

گزارش زنده-دقیقه62/ایران1-ازبکستان0/ آزمون؛ سردار صعود به روسیه - پنالتی شجاعی سوخت

دقیقه 48 . خطای مدافع ازبکستان روی مهدی طارمی تبدیل به یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را مسعود شجاعی از بالای دروازه به اوت زد.

دقیقه 61 . شجاعی از سمت چپ توپ را روی دروازه ازبکستان ارسال کرد که با دفع اشتباه مدافع حریف توپ جلوی پای آزمون قرار گرفت اما ضربه مهاجم تیم ملی از حوالی نقطه پنالتی از کنار دروازه ازبک ها به بیرون رفت تا یک موقعیت عالی دیگر برای ایران از دست برود.

گل دوم ایران - دقیقه 88. حرکت دیدنی طارمی بین مدافعان ازبکستان و دریبل زیبای او باعث شد تا وی با لوبانف و دروازه ازبک ها تنها شود و با ضربه ای فنی بغل پا و فوق العاده اش دومین گل ایران را وارد دروازه حریف کند.

ایران2-ازبکستان0/ پرش تاریخی یوزهای ایران به جام جهانی 2018/گل های کلاسیک آزمون و طارمی؛پایان شیرین یک صعود

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار