شوشان : دکتر سید جعفر حجازی استاندار خوزستان در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر تغییر استاندار خوزستان به ذره بین گفت : این مساله اصلا مطرح نشده است و به طور قطعی تکذیب می شود. "> وقتی استاندار تغییرش را تکذیب می کند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۸

شوشان : دکتر سید جعفر حجازی استاندار خوزستان در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر تغییر استاندار خوزستان به ذره بین گفت : این مساله اصلا مطرح نشده است و به طور قطعی تکذیب می شود.

وی در خصوص علل بروز این گونه شایعات در مقاطع مختلف به خبرنگار شوشان گفت : به طور طبیعی بعد از برگزاری انتخابات مهم در کشور بروز شایعاتی از این دست رواج پیدا می کند. در حالی که این فضا کاذب است و این اخبار از واقعیت به دور است. البته برخی می خواهند از این فضای کاذب بوجود آمده استفاده کنند تا به مقاصد خود برسند. نماینده عالی دولت در خوزستان سال جاری را سال پایانی دولت دهم دانست و هرگونه تغییر در سطح استانداران و وزیران را منتفی ارزیابی کرد. ضمن اینکه رییس جمهور در سال جدید اختیاراتی خوب و مهمی به استاندار خوزستان تفویض شده است.

حجازی بیان داشت : همچنین در خصوص اجرای طرح800 هزار هکتاری مقام معظم رهبری، طرح آبرسانی غدیر و طرح جامع ساماندهی سیستم فاضلاب های استان اختیارات وزرای نیرو و جهاد کشاورزی نیز به استاندار خوزستان تفویض شده است. استاندار خوزستان پیش بینی کرد که تا سال آینده که انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود ثبات مدیریتی در کشور حاکم خواهد شد.

وی سال 91 را سال چیدن میوه ها و به ثمر رسیدن نهال های دولت در عرصه های گوناگون دانست و گفت: به نظر نمی رسد در سطح وزراتخانه و استان های مهم شاهد تغییرات مهم در سال پایانی دولت باشیم. استاندار خوزستان یادآور شد : بنای دولت در سال جدید ثبات مدیریت است و این سیاست را با جدیت دنبال می کند. حجازی از اشتغال، مسکن و توسعه کشاورزی به عنوان سه اولویت مهم در کشور و استان نام برد و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه کشاورزی استان باید در جهت عمل به توصیه های مقام معظم رهبری گام برداریم. استاندار خوزستان از اجرای طرح های بزرگ در استان مانند طرح آبرسانی غدیر و طرح های فاضلاب شهری در سال جاری خبر داد. وی گفت : در جلسه استانداران با رییس جمهور در ابتدای سال جاری، دکتر احمدی نژاد بر اجرای پروژه های ناتمام در کشور تاکید ویژه ای داشت. رییس جمهور بر این باور است که نباید کار بر زمین مانده و یا پروژه ای ناتمام به دولت آینده موکول شود. بنابراین تمام سعی و تلاش ما این است که پروژه های ناتمام در استان را در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به بهره داری و سرانجام لازم برسانیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار