80 درصد سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی متعلق به بانک صادرات و بانک ملی بودند که هر دو این بانک ها در مساله فساد بانکی درگیر شدند. اما اجازه ندادیم که ذره ای تنش بابت بروز این مساله به مجموعه شرکت منتقل شود "> گلایه های مدیرعامل نیشکر از برخی مسئولین استان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۴

80 درصد سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی متعلق به بانک صادرات و بانک ملی بودند که هر دو این بانک ها در مساله فساد بانکی درگیر شدند. اما اجازه ندادیم که ذره ای تنش بابت بروز این مساله به مجموعه شرکت منتقل شود

شوشان : مهندس نسيم صادقي مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را باید یکی از جسورترین، بابرنامه ترین و کارآمدترین مدیران استان در عین گمنام بودن نامید. تحولاتی که در دوران صادقی در مدیریت و نحوه اداره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن هم در شرایطی که اکثر کارشناسان شرکت توسعه نیشکر را شرکتی ورشکسته با زیان انباشته غیر قابل جبران می دانستند بوجود آمد باعث شد که او با جلب اعتماد سهامداران سختگیر بانکی خود این شرکت را دوباره احیاء کند.

به گزارش شوشان ، او طبق سنت هر ساله مدیران و کارکنان این شرکت را جمع کرد تا در سخنرانی مفصلی سیاست های سال جدید شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را برای آنان تشریح کند. صادقی در این نشست می گوید : ما با هیچ یک از مسئولان و مدیران استان مشکلی نداریم و با همه آنها تعامل و همکاری داریم اما تامین و کیفیت آب برای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی یک امر حیاتی است.

وی بدون اشاره به اظهارات مسئول خاصی گفت : ما برای همه مسئولان احترام می گذاریم. امروز همه به این جمع بندی رسیده اند که شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می تواند به کمک دیگر کارخانجات شکر در استان که با مشکل مواجه شده اند بیایند. شرکت های هفت تپه،کارون و قند دزفول کارخانجاتی هستند که از شرکت توسعه و صنایع جانبی برای حل مشکلات شان کمک خواستند. وی به پرونده فساد بانکی اخیر اشاره کرد و گفت : 80 درصد سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی متعلق به بانک صادرات و بانک ملی بودند که هر دو این بانک ها در مساله فساد بانکی درگیر شدند. اما اجازه ندادیم که ذره ای تنش بابت بروز این مساله به مجموعه شرکت منتقل شود با وجودی که برخی از مسئولان بانک صادارات و ملی یا دستگیر شده و یا تغییر یافتند.

مدیرعامل شرکت توسعه و صنایع جانبی بار دیگر بر تامین کیفیت آب برای واحدهای کشاورزی این شرکت تاکید کرد.

صادقی در انتقاد از فرافکنی برخی از مسئولان استان گفت : این شرکت در استانی که مساله اول آن اشتغال است توانسته است 4 هزار شغل ایجاد کند. بگذارید فضا را برای تولید و اشتغال بیشتر فراهم کنیم. مدیرعامل شرکت توسعه و صنایع جانبی بیان داشت: اجازه بدهید ما نیاز کشور به محصول استراتژیک شکر را تامین کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار