اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
دادستان اهواز: برخورد با مقصران مرگ کودک سه ساله اهوازی
دادستان اهواز همچنین شایعه بازداشت دو نفر در جریان بازشماری آرای انتخابات شورای شهر اهواز را تکذیب کرد
 دادستان عمومی و انقلاب اهواز با تاکید بر برخورد با مقصران مرگ کودک سه ساله در کانال فاضلاب، گفت: برای این حادثه پرونده کیفری تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

عباس حسینی پویا درباره حادثه غرق شدن یک کودک سه ساله در کانال فاضلاب در اهواز، اظهار کرد: در وهله اول تاکید ما پیدا شدن جسد بود که دیشب جسد پیدا و تحویل خانواده شد و کارهای پزشکی قانونی در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب اهواز و شهرداری اهواز هر کدام دیگری را در این حادثه مقصر می دانند، برای پرونده قرار کارشناسی صادر شده که به محض مشخص شدن با مقصران برخورد می کنیم.

حسینی پویا درباره لزوم جلوگیری از تکرار حوادث مشابه در اهواز نیز گفت: باید جلسه ای با دستگاه های خدمات رسان به ویژه شهرداری و آب و فاضلاب برگزار و بر رعایت مواردی که به حوادث منجر می شود تاکید کنیم تا پس از این شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

وی تصریح کرد: برای این حادثه پرونده کیفری تشکیل شده و در حال رسیدگی است. بر اساس این گزارش، محمد بروایه کودک سه ساله اهوازی عصر روز پنج شنبه گذشته هنگام بازی به داخل کانال فاضلاب کوی علوی اهواز سقوط کرد و جان باخت. جنازه این کودک یک روز بعد در تصفیه خانه چنیبه اهواز پیدا شد.

دادستان اهواز همچنین شایعه بازداشت دو نفر در جریان بازشماری آرای انتخابات شورای شهر اهواز را تکذیب کرد و گفت: هنوز گزارشی از تخلفات و متهمان این پرونده به دادستانی ارائه نشده است.

در پی اعتراض تعدادی از نامزدهای شورای شهر اهواز، در ابتدا بازشماری 92 صندوق انجام شد و اکنون بازشماری 85 صندوق آغاز شده است. در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بازداشت دو نفر در جریان بازشماری آرای صندوق ها منتشر شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار