مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان خوزستان از برگزاری تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» با حضور سعید جلیلی در اهواز خبر داد. "> سفر سعید جلیلی به خوزستان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان خوزستان از برگزاری تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» با حضور سعید جلیلی در اهواز خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدعلی کعبی در نشست خبری گفت: سعید جلیلی به استان خوزستان سفر خواهد کرد و در تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» سخنرانی خواهد کرد.

این روحانی خوزستانی در ادامه به محل برگزاری تجمع مردمی مقاومت رمز پیشرفت اشاره کرد و ادامه داد: این تجمع در مسجد ارشاد واقع در میدان ساعت انجام می‌شود. مسئول ستاد حمایت‌های مردمی سعید جلیلی در استان خوزستان در ادامه به اهداف تجمع مردمی مقاومت رمز پیشرفت پرداخت و گفت : این اقدام در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خلق حماسه سیاسی انجام می‌شود که امیدواریم مردم شریف خوزستان با حضور در این همایش بزرگ بار دیگر حماسه‌ای به یادماندنی بیافرینند.

 

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های دیگر سفر سعید جلیلی به استان خوزستان پرداخت و خاطرنشان کرد : آقای جلیلی در سفر نیم روزه خود، ساعت16:30 روز دوشنبه 13 خرداد از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز، وارد خوزستان می‌شود.

این جوان نسل سومی تصریح کرد : آقای جلیلی پس از ورود به خوزستان به گلزار شهدای اهواز می‌رود و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام خواهد کرد. کعبی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های آقای جلیلی به خوزستان، دیدار با علمای استان خوزستان، که از جمله آن‌ها حضرت آیت‌الله موسوی جزایری و آیت الله شفیعی است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار