اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
شایان مصلح و مهدی قائدی دو بازیکنی بودند که در پنجره تابستانی با سر و صدای بیشتری از بازیکنان لیگ برتری به سرخابی‌ها اضافه شدند؛ همین اتفاق در مورد شاهین ثاقبی و پیوستنش به سپاهان هم رخ داد.

به گزارش شوشان، تا بدین جای نقل و انتقالات فوتبال ایران، بازیکنان زیادی از تیم‌های لیگ یکی به تیم‌های مختلف لیگ برتری منتقل شده‌اند که در میان آنها می توان به مهدی قائدی و شایان مصلح اشاره کرد که در رقابت های لیگ سال گذشته چشم ها را به خود خیره کردند و با پایان فصل باشگاه های بزرگ پایتخت خیلی زود برای به خدمت گرفتن آنها دست به کار شدند.


درحالی که باشگاه‌های لیگ برتری از خرید بازیکنان لیگ یکی بیم دارند و در سالیان گذشته ورود بازیکنان لیگ یکی به لیگ برتر حدود 5 تا 10 بازیکن بود، هنوز بازار نقل و انتقالات گرم نشده، شاهد حضور پرشور لیگ یکی‌ها در تیم‌های مختلف لیگ برتری هستیم. این اتفاق شاید به رقابت فشرده تیم های لیگ یکی برای کسب مجوز صعود بازگردد که تا هفته های پایانی تقریبا نیمی از تیم ها مدعی صعود بودند.


به بازیکنان لیگ یکی که به تیم‌های لیگ برتری منتقل شدند نگاهی خواهیم انداخت:


مهدی قائدی(استقلال)
شایان مصلح(پرسپولیس)
شاهین ثاقبی(سپاهان)
حجت اسلامی(استقلال خوزستان)
علی جدی - سعید صادقی (پیکان تهران)
احسان پیرهادی - محمدحسین عین افشار - بهروز افشار - حسین مددی - سیددانیال موسوی(سیاه‌جامگان)
ایمان صادقی - میلاد صادقیان - عماد میرجوان - علی دهقان (سپیدرود)
میثم نقی‌زاده - واحد بخشی - علی ابراهیمی - شاهرخ غلامرضاپور - ابراهیم صالحی - مهدی عبدی - احسان اسدزادی - ایمان سلیمی (پارس جنوبی)
آرمان رمضانی - حمید گلزاری (فولاد خوزستان)
احمدرضا زنده روح - علی فتحیان - سیداحمد موسوی (گسترش فولاد)
محمد عباس زاده (سایپا)
وحید اسماعیل بیگی - امین پورعلی - محمدجواد کردونی (صنعت نفت آبادان).

 

در این فهرست، بازیکنان لیگ یکی که به تیم‌های لیگ برتری منتقل شدند مورد ارزیابی اجمالی قرار گرفتند و انتظار می‌رود تا پایان نقل و انتقالات، این تعداد افزایش یابد.


گفتنی است طبق مصوبه سازمان لیگ، بازیکنان تیم‌های سپیدرود و پارس جنوبی جم سهمیه لیگ یکی محسوب می‌شوند و بازیکنان تیم‌های صبای قم و ماشین سازی تبریز سهیمه بازیکنان لیگ برتری.
سه تیم سیاه جامگان، پارس جنوبی جم و سپیدرود تاکنون بیشترین بازیکن را از لیگ یک جذب کرده اند و در این بین سهم پارس جنوبی جم با جذب 8 بازیکن از لیگ یک بیشتر از تیم های دیگر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار