اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰
نماینده مردم دزفول در مجلس:
شوشان: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: در جهان امروز امنیت کشور را باید قبل از رسیدن به مرز تامین کرد از این روی سوریه اولین حلقه امنیت کشور است.

عباس پاپی‌زاده اظهار کرد: داعش و حامیان آن در اقدامی کور به دنبال وارد کردن خدشه به نظام و کشور بود که با پاسخ قاطع سپاه روبرو شدند.

وی داعش را یک گروه مزدور دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت بزرگ در غرب آسیا همواره مقابل نقشه‌های غرب ایستاده و اجازه نداده نقشه‌های شوم دشمنان اسلام عملی شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست کشورهای جهان برای حفظ امنیت خود در خارج از مرزها گفت: در سیاست دفاعی کشور حلقه‌هایی در ۱۰۰، یک‌هزار و 2 هزار کیلومتری در بیرون از مرزهای کشور تعریف شده است.

وی سوریه را نخستین حلقه امنیت کشور دانست و تصریح کرد: ما اگر در سوریه با تروریست‌ها نبرد می‌کنیم این به دلیل حفظ امنیت کشور قبل از رسیدن به مرزهای کشور بوده و ایران هرگز در بحث امنیت خود کوتاه نخواهد آمد.

پاپی‌زاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی در حفظ امنیت خود با کسی تعارف ندارد خاطرنشان کرد: داعش یک گروه مزدور بوده و پرتاب موشک‌ها حاوی پیامی روشن برای اربابان داعش و دولت‌های دست‌نشانه آمریکا بود و این حرکت نشان از قدرت بالای نظامی کشور دارد.

وی موشک‌های پرتاب شده را از ابتدایی‌ترین موشک‌ها سپاه پاسداران دانست و افزود: پیام روشنی با شلیک موشک‌ها به تمام دشمنان کشور مخابره شد که هر کس بخواهد امنیت کشور را دچار اختلال کرده در تیر راس موشک‌های میان‌برد و دوربرد قرار خواهد گرفت و در حوزه امنیت با کسی تعارف نخواهیم کرد.

نماینده مردم دزفول با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حفظ آرامش کشور و کنترل جو احساسی به وجود آمده بعد از اقدام کور دشمن در کشور گفت: بعد از آن که رهبر معظم انقلاب فرمودند به دشمن سیلی خواهیم زد اقدام شب گذشته یک واکنش منطقی و یک سیلی حساب شده به صورت داعش و اربابانش بود.

وی با اشاره به جایگاه سوریه در حلقه امنیت کشور عنوان کرد: پرتاب روز گذشته موشک‌ها جواب جمهوری اسلامی به حامیان داعش  در منطقه و جهان بوده است.

/فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار