اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
با حضور مسئولان دانشگاه آزاد ماهشهر و هندیجان رئیس جدید مرکز دانشگاهی هندیجان معرفی شد.
به گزارش شوشان از بندر هندیجان، در محل دانشگاه آزاد بندر هندیجان با حضور پژمان شعبانی رئیس دانشگاه آزاد واحد ماهشهر، رئیس مرکز دانشگاهی هندیجان تغییر و رحمت‌الله سلطانی جایگزین شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های بیژن جاودان زاده رئیس سابق دانشگاه هندیجان تقدیر و حکم مسئولیت جدید رئیس مرکز دانشگاهی هندیجان به رحمت‌الله سلطانی از مدیران باسابقه دانشگاه آزاد واجد بندر ماهشهر اعطا گردید.

پژمان شعبانی در این مراسم اظهار داشت: همه ما باید بر اساس مبانی دین مبین اسلام و مذهب رسمی کشور، اعتقاداتی که داریم عمل کنیم این مسئولیت‌ها زودگذر خواهند بود.

وی افزود: دوران مسئولیت یک امر خطیر و سخت است لذا باید با همه توان خود برای رفع مشکلات مردم بخصوص دانشجویان عزیز اقدام کنیم امروز قشر جوان ایران نیاز به مهارت و تسلط بر همه امور ذهنی، عملی و معنوی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ماهشهر بیان کرد: رحمت‌الله سلطانی از مدیران باسابقه و دارای مدرک تحصیلی دکترای برق، عضو هیئت‌علمی دانشگاه ماهشهر، معاون دانشکده برق در دانشگاه آزاد ماهشهر بوده است.

وی گفت: با تمام توصیف و تخصصی که رحمت‌الله سلطانی دارم می‌توان به آینده دانشگاه هندیجان امیدوار بود تا از وضعیت کنونی خارج و به جایگاه رفیع که لایق جوانان هندیجان باشد؛ برسد.

در پایان از زحمات و تلاش‌های بیژن جاودان زاده تقدیر و تشکر و حکم مسئولیت رحمت‌الله سلطانی به‌عنوان رئیس مرکز دانشگاهی آزاد هندیجان اعطا گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار