در آستانه انتخابات اخبار و مطالب متعددی از گوشه و کنار استان شنیده می شود. پایگاه خبری شوشان روزانه این اخبار را رصد و منتشر می کند

"> دومین بسته انتخاباتی شوشان / بی توجهی به زیبایی شهر / وعده چهار زن و 40 فرزند ! / هشدار فرمانداری به کاندیداها / نگاهی به ائتلاف ها / ..... این مطلب تکمیل می شود
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۱

در آستانه انتخابات اخبار و مطالب متعددی از گوشه و کنار استان شنیده می شود. پایگاه خبری شوشان روزانه این اخبار را رصد و منتشر می کند

 

در آستانه انتخابات اخبار و مطالب متعددی از گوشه و کنار استان شنیده می شود. پایگاه خبری شوشان روزانه این اخبار را رصد و منتشر می کند

بی توجهی به زیبایی شهر

با آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شوراها اعضای ستادهای تبلیغاتی برخی از نامزدهای محترم شورای شهر اهوز تصویر نامزد مورد علاقه خود را به در و دیوار شهر چسبانده اند.

۴زن برای شهروندان و ۴۰ فرزند برای یارانه!

یکی از نامزدهای احراز صلاحیت شده انتخابات شورای شهر سراوان برنامه تبلیغاتی خود را اعلام کرد.

دادالله دادالهی کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی سراوان اعلام نمود: که آنچه عنوان می‌نمایم استفاده از کتاب قوانین شهرداری و با جدیت این موارد مورد توجه می باشد.

-آسفالت کردن خیابان‌ها و کوچه‌ها و عریض و طویل کردن آنها.

-جلوگیری از هرج و مرج بحران.

-ایجاد امنیت جانی و مالی شهروندان.

-جلوگیری از اعتیاد و ایجاد شهرک معتادان و کار برای شهرداری.

-نان برای بی نانان و کار برای بیکاران و منزل برای بی مسکنان.

-همکاری با پلیس در مورد کلاه ایمنی و موتور گیری و نگهداری دودزا (منظور ماشین های دودزا است)

-باز کردن مرز برای تجارت برای همه (کسب حلال).

-چهار زن برای شهروندان و غیره و ۴۰ فرزند برای یارانه.

هشدار فرمانداری اهواز

با شروع فرصت تبليغات انتخابات، انتظار ميرفت با توجه به جلسات توجيهي، مفاد قانوني و تذكرات داده شده، افراديكه خود را به عنوان نامزد انتخاباتي شوراي شهر داوطلب نموده اند از فرصت مذكور جهت معرفي خود و ايجاد شور و نشاط انتخاباتي بهره گرفته و درعين حال در جهت حفظ زيبايي و پاكيزگي شهر و رعايت قانون كوشا باشند؛ اما متاسفانه مشاهده شده است برخي از نامزدهاي انتخاباتي بانصب عكس و پوستر در محلهاي غيرمجاز علاوه بر صدمه به اموال عمومي نارضايتي شديد مردم را موجب شده و چهره شهر را نازيبا و مخدوش نموده اند.

در اين راستا به نامزدهاي انتخاباتي تذكر داده مي شود سريعا نسبت به پاكسازي آثار تخلفات غيرمجاز اقدام نمايند و درغير اين صورت موارد مذكور به عنوان آثار جرم تلقي شده و با نامزدها برخورد قانوني خواهد شد؛ ضمن اينكه ستاد رسيدگي به تخلفات انتخاباتي فرمانداري اهواز كليه اقدامات غيرقانوني را مستندسازي و جمع آوري نموده و موارد مذكور در تاييد صلاحيت نامزدها حتي در صورت انتخاب شدن در انتخابات موثر خواهد بود و موارد تخلفات به شعب قضايي تعيين شده جهت اين موضوع انعكاس داده خواهد شد.لذا تاكيد مي گردد نامزدهاي انتخاباتي از نصب عكس و پوستر و هرگونه اقدامات تبليغاتي در محلهاي غيرمجاز كه قطعا باعث صدمه به اموال عمومي و عامل نارضايتي مردم خواهد بود اكيدا اجتناب نموده و سريعا نسبت به پاكساري آثار تبليغاتي غيرمجاز درسطح شهر اقدام نمايند.

خوزستان 3 میلیون واجد شرایط انتخابات دارد

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: هشت هزار صندوق در خوزستان آرای مردم را در روز 24 خرداد دریافت خواهند کرد. سید کریم حسینی اظهار کرد: در خلق حماسه سیاسی همه اقشار مردم حضور پیدا می‌کنند و قطعا نخبگان و احزاب و تشکل‌های سیاسی می‌توانند در خلق این حماسه ثمرات بسیاری داشته باشند.وی با اشاره به اینکه هشت روز تا انتخابات باقی مانده است عنوان کرد: 70 هزار نیروی اجرایی، بازرسی و امنیتی در 76 شهر و نزدیک به دو هزار روستا تامین امنیت روز انتخابات را به عهده دارند.رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه بیش از سه میلیون نفر واجد شرایط رای در خوزستان وجود دارد اذعان داشت: سه هزار و 600 شعبه اخذ رای در خوزستان در نظر گرفته شده است و هشت هزار صندوق رای، آرای مردم را دریافت می‌کنند.

لیست ائتلاف شهر امید برای انتخابات شورای شهر اهواز

ستاد ائتلاف شهر امید با شعار شهر برای همه، لیست اعضای حاضر در این ائنلاف برای انتخابات شورای شهر اهواز را اعلام کرد.

لیست این ائتلاف به شرح زیر است:

1- زیبا صالح پور

2- جمشید سلحشور

3- موسی نجف پور شهنی

4- محمدرضا کرم نیا

5- علی نظر ممبینی

6- احمدرضا صالحی

7 - منوچهر علیرضایی

8-  آذر زمان پور

9-  بیژن ارزانی بیرگانی

10-  غلامرضا سبزعلی

11- ذبیح الله شیخ زاده

12-  پروین ارزانی بیرگانی

13-  غلامرضا موسی قزوینی

14- محمدرضا راهداری زاده

15-  رحیم جافری

16-  علی اکبر حبیبی بهروز

17- عبدالرسول حیات مقدم

18- عنایت اسفندیاری

19-  حسین حزباوی

كانديداهاي شوراي اسلامي در شهر اهواز مورد حمايت جبهه پيروان خط امام و رهبري

1- سيد محمد جواد رضوي

2- حجت الاسلام و المسلمين شيخ كاظم سواري

3- حميد رضا هلاكوئي

4- زهرا سراجان

5- حميد باران گر

6- قاسم حريزاوي

7- محمد امين (جاسم) شريفات

8- رضا عصاره

9 - نادر مطوري

10- مسعود حميدي نژاد

11- حسين حيدري

12- اسماعيل باصري

13- سيد نورالله موسوي

14- محمدحسين فرهاد زاده

15- ميثم كريمي شوشتري

16- منوچهر عليرضائي

17- بيژن حسن زاده

18- غلامرضا شانه سازان

19- بهروز فارسي زاده

20- جانعلي خورشيدي

21- جواد چلداوي

 

سفر لنکرانی به خوزستان

رئیس ستاد دانشگاهیان حامی سعید جلیلی در خوزستان از سفر روز چهارشنبه دکتر کامران باقری لنکرانی  در حمایت از دکتر سعید جلیلی به خوزستان خبر داد.

دکتر منصور سلطان زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: دکتر باقری لنکرانی در جریان سفر خود به خوزستان با حضور در شهرهای اهواز، خرمشهر و دزفول برای اعلام حمایت و تبیین مواضع  و تشریح برنامه های دکتر جلیلی در زمینه های اقتصاد، سیاست، عدالت و پیشرفت سخنرانی خواهد کرد.

 

عارف چهارشنبه در اهواز

 

علی شریعتی، رئیس ستاد عارف در خوزستان اظهار کرد: آقای عارف روز چهارشنبه (22 خرداد) و در آخرین روز تبلیغات انتخابات به اهواز سفر خواهد کرد.وی افزود: وی ساعت 8 شب به اهواز وارد می شود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است در مجتمع ورزشی 13 آبان و در جمع مردم اهواز سخنرانی کند. همچنین احتمال برپایی یک نشست خبری هم وجود دارد.

 

بروجردی در حمایت از ولایتی به اهواز می‌آید

رئیس ستاد انتخابات علی‌اکبر ولایتی در خوزستان گفت: علاء‌الدین بروجردی سه‌شنبه در حمایت از علی‌اکبر ولایتی به اهواز می‌آید.

شهاب‌الدین افضلی اظهار داشت: امیدوار هستیم خداوند ملت ایران را برای انتخاب اصلح هدایت کند و فرد انتخاب شده هم ناجی و یاور ملت باشد.

وی با بیان اینکه علی‌اکبر ولایتی سفر دیگری به خوزستان ندارد، گفت: علا‌ءالدین بروجردی روز سه‌شنبه در حمایت از این کاندیدای یاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به اهواز می‌آید و در همایشی با عنوان «حمایت از علی اکبر ولایتی» سخنرانی می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات علی اکبر ولایتی تصریح کرد: زمان و مکان سخنرانی بروجردی متعاقباً از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خوزستان می‌رسد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار