اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
آموزشگاه سرآمدان ارتباطات ایران نخستین آموزشگاه روابط عمومی در کشور رسماً آغاز به کار کرد.
شوشان: مراسم رونمایی از نماد تبلیغاتی و ارائه برنامه ترم جدید آموزشگاه سرآمدان ارتباطات ایران با حضور عبدالنبی سواعدی مدیرکل فنی و حرفه ای، شهاب رزمی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان و مدیران روابط عمومی خوزستان،در دفتر مرکزی این آموزشگاه برگزار شد.


در این نشست ابتدا سید فضل الدین موسوی موسس و مدیرعامل آموزشگاه به بیان اهداف و برنامه ها پرداخت.

وی از مهمترین اهداف تاسیس آموزشگاه را ارائه آموزشهای بلند مدت، ترمیک و کاربردی در روابط عمومی، تقویت بنیه علمی و اجرایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی، ارائه آموزش های کاربردی و عملیاتی به فارغ التحصیلان و علاقمندان، استانداردسازی حرفه ها و تخصص های روابط عمومی بسته به نوع نیاز ادارات و نهادهای کشور به صورت بومی شده و حضور فعال در مجامع علمی و آکادمیک دانست.

موسوی با بیان سابقه برگزاری شش سمینار تخصصی در زمینه مدیریت و روابط عمومی در خوزستان با همکاری موسسه چند منظوره مشی فاخر و عقد تفاهمنامه پنج ساله با سازمان فنی و حرفه ای در سال 1394 یکی از مفاد این تفاهمنامه را تاسیس آموزشگاه آزاد خواند که فرایند تاسیس آن از ابتدای سال 95 آغاز و موافقت نامه اصولی آن شهریور ماه سال گذشته صادر و در دومین سمینار سواد رسانه ای خوزستان از آن رونمایی شد. 


وی همچنین ضمن دعوت از اساتید، مدیران و پیشکسوتان مدیریت،مطبوعات و روابطعمومی جهت همکاری با آموزشگاه برنامه درسی اولین ترم آموزشگاه را به قرار زیر اعلام کرد.

در ادامه عبدالنبی سواعدی مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان ضمن تبریک عید سعید فطر تاسیس این آموزشگاه را گامی مهم برای آموزش کاربردی و ارتقای سطح کیفی و کمی روابط عمومی های استان دانست و گفت: با ایجاد ارتباط اثربخش با نهادها، ارگانها و سازمانهای مختلف با انجام مطالعات دقیق در کنار نیاز سنجی نیاز سازی نیز انجام دهید، در واقع آموزشگاه می تواند نسخه آموزشی لازم برای ارتقای کیفیت مدیریت و ارتباطات تعاملی دستگاه ها را تهیه و به آنها پیشنهاد دهد و ضمن انجام مشاوره به ارتقای عملکرد کارکنان آنها کمک کند.

وی همچنین آمادگی اداره کل فنی و حرفه‌ای جهت تسهیل در فرایند استاندارد سازی جدید در روابط عمومی،ارتباطات و مدیریت را اعلام نمود.

در ادامه مهندس شهاب زرمی ضمن تبریک به آقای موسوی به مناسبت انتخاب ایشان به عنوان عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران، تاسیس این آموزشگاه را به فال نیک گرفت و بیان داشت: از ابتدای تصدی مسئولیت روابط عمومی استانداری به فکر ارائه آموزش نظامند به روابط عمومی های استان بودم و این آموزشگاه که نخستین آموزشگاه جامع و تخصصی در حوزه روابط عمومی است می تواند این کار را انجام دهد.

آموزشگاه در اولین گام خود با همکاری روابط عمومی استانداری خوزستان دوره های بلند مدت را به شرح ذیل برگزار می نماید.


ردیف

عنوان دوره

کد استاندارد

ساعت استاندارد

جمع ساعات

1

دوره عالی مدیریت روابط عمومی ویژه مدیران و رئیس گروه ها در روابط عمومی(متصدی روابط عمومی)

19-2/90/1/1

185

تئوری

80

عملی

265

2

برقراری ارتباط اجتماعی و تجاری با استفاده از زبان بدن

2632-73-00-1-1

4

8

12

3

نماد شناسی و مدیریت نام تجاری (Branding)

32-4/20/1/1/2

20

4

تبیلغات موثر و اثربخش در روابط عمومی و بازاریابی

32-4/20/1/1/1

36




رزمی پیشنهاد آقای سواعدی مبنی بر برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران دستگاه ها برای آشنایی هرچه بیشتر با روابط عمومی را ایده خوب و مفیدی دانست که می تواند بین مدیران دستگاه ها و مسئولین روابط عمومی هماهنگی خوبی ایجاد نماید.

وی همچنین با اشاره به نام آموزشگاه، سرآمد همه روابط عمومی های استان را در پرتو دوره های بلند مدت آموزشی را آرزو کرد و آمادگی خود را برای حمایت از برنامه های آموزشی سرآمدان ارتباطات ایران اعلام نمود.

در انتها وبا حضور حبیب الله بهرامی پیشکسوت روابط عمومی و رسانه، وحید کیانی، محمد جامعی و حامد غلامی از نماد و آرم آموزشگاه رونمایی شد.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار