اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
واکنش ها به توهین به صحابه پیامبر اسلام در نشست استاندار با ستاد روحانی / علی عماد قائم مقام ستاد روحانی در گفتگو با شوشان: سخنان توهین آمیز به صحابه پیامبر اسلام از سوی ستاد روحانی و مجموعه اصلاح طلبان خوزستان به شدت محکوم است / سخنان این فرد به هیچ وجه با محتوای جلسه همخوانی نداشت / سلمان فارسی از افتخارات ایرانیان است
سخنان توهین آمیز رییس ستاد روحانی در اندیکا از سوی ستاد روحانی و مجموعه اصلاح طلبان خوزستان به شدت محکوم است

شوشان: سخنان مطرح شده در نشست استاندار با اعضای ستاد روحانی در خوزستان از سوی افراد و گروه های مختلفی محکوم شد. پس از محکومیت این اقدام از سوی سید رسول موسوی نماینده اسبق اهواز و از فعالین ستاد روحانی ، علی عماد قائم مقام ستاد دکتر روحانی نیز در گفتگو با شوشان سخنان توهین آمیز یکی از روسای ستاد روحانی به صحابه پیامبر مکرم اسلام را محکوم کرد.

علی عماد در گفتگو با شوشان ، گفت: سخنان توهین آمیز رییس ستاد روحانی در اندیکا از سوی ستاد روحانی و مجموعه اصلاح طلبان خوزستان به شدت محکوم است. وی گفت:  سخنان این فرد به هیچ وجه با محتوای جلسه همخوانی نداشت و بدون هماهنگی با اداره کنندگان جلسه شروع به سخنرانی کرد. 

قائم مقام ستاد دکتر روحانی در خوزستان با اشاره به شخصیت ویژه و ممتاز سلمان فارسی در اسلام ، گفت: سلمان فارسی از افتخارات ایرانیان است و پیامبر او را از اهل بیت خود قلمداد کرده است. بی شک هر گونه سخنی که برخلاف اعتقادات اسلامی ما باشد مطرود و محکوم است. 

علی عماد گفت: رییس ستاد روحانی در اندیکا قصد اهانت به شخصیت والای سلمان فارسی نداشت و به دلیل ناتوانی در بیان و سطح معلومات پایین ، نتوانست مطلبش را به درستی بیان کند. وی هدفش این بود که نشان دهد که ایرانیان از همان ابتدا خداپرست بودند و با جان و دل پذیرای اسلام شدند. 

قائم مقام ستاد دکتر روحانی در خوزستان عنوان کرد: اصلاح طلبان و اعتدالگرایان خوزستان معتقد به اسلام و پایبند به نظام هستند و در همان جلسه نیز همه حضار و استاندار خوزستان در تقبیح و انتقاد به سخنان وی واکنش نشان دادند. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار