اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از تشکیل اتاق فکر فوتبال خوزستان در سال جاری خبر داد. افشین حیدری در مراسم تجلیل از برترین های فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان خوزستان که امروز (پنجشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد اقدام بسیار زیبایی از سوی رییس هیات استان بودیم؛ پیوند فرهنگ با ورزش، یعنی همان اتفاقی که همیشه به دنبال آن هستیم. ورزش خوزستان در ایستگاهی قرار دارد که به پشتوانه دلسوزان و خادمان صادق آن، این نوید را می دهد که در سال های آتی از نظر زیرساخت ها در شرایط خوبی قرار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: این وعده و قول را می دهم که امکانات ورزش استان نیز به عدالت در مناطق محروم توزیع می شود و با حمایت نمایندگان مجلس و کمک دولت از نظر اعتبارات ماده 27 صدم ارزش افزوده، خونی دوباره به زیرساخت های ورزش استان تزریق خواهد شد و طی دو سه سال آینده نیز پروژه های نیمه تمام به اتمام خواهند رسید و پروژه هایی که سال های بسیار متوقف شده بودند، تکمیل می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: یکی از اقداماتی که در سال 96 با کمک هیات فوتبال استان اتفاق می افتد، تشکیل اتاق فکر فوتبال خوزستان با مشارکت مدیران عامل تیم های لیگی، مربیان و سرپرستان آن ها است که یک کار جدید و خوب می باشد.

وی افزود: خوزستان مهد تمدن و به عمق تاریخ، دارای فرهنگ است. هدف ما از ورزش رسیدن به جایگاه بسیار خوب در فرهنگ است و در این راستا نقش لیدرهای ورزشی بسیار مهم است و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با کمک معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، امسال کارگاه های بسیار خوبی با کمک باشگاه های لیگ برتری برگزار خواهد کرد.

حیدری ادامه داد: فضای استادیوم ها، فضای معرفی فرهنگ خوزستان است و از لیدرها که در سرما و گرما آن هم با دست خالی، کنار تیم ها هستند، قدردانی می کنم. به هر حال برای این بخش نیز برنامه های بسیار خوبی داریم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مان این است که با کمک نمایندگان مجلس، استاندار و ورزش دوستان، نقش اقتصاد در ورزش خوزستان را پررنگ کنیم و مطمئن باشید از ورزش خوزستان خبرهای خوبی را خواهید شنید و طی دو سه سال آینده، اتفاقات خوبی برای ورزش خوزستان می افتد.

برچسب ها: فوتبال خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار