شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان:
شوشان: با اقداماتی که در حال انجام است تا یک سال و نیم آینده مشکل آب شرب بخش غیزانیه اهواز بکلی برطرف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان درویشعلی کریمی با اشاره به حل مشکل چندین ساله آب شرب روستاهای بخش غیزانیه گفت: روستاهای بخش غیزانیه شهرستان اهواز بیش از 50 سال است که بلحاظ کیفی و کمی مشکل آب شرب دارند.

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی استان خوزستان در ادامه به بازدیدهای میدانی خود از مشکلات موجود بخش غیزانیه اهواز اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع آب شرب روستاهای غیزانیه، بهمراه استاندار و مسوولین محلی از این بخش بازدید بعمل آمد و طی آن تصمیمات لازم برای رفع مشکل آب شرب گرفته شد.

وی با بیان اینکه خط انتقال آب شرب روستاهای غیزانیه از شیبان به غیزانیه کشیده شده، گفت: این خط انتقال آب شرب 53 کیلومتر خواهد بود که تامین 30 کیلومتر آن بر عهده شرکت نفت است و مناقصه خرید لوله ها نیز بزودی برگزار می شود.

 کریمی با بیان اینکه تامین و تعویض ۲۳ کیلومتر از خط انتقال آب شرب از شیبان به غیزانیه توسط شرکت‌ آب و فاضلاب روستایی خوزستان انجام می‌شود، گفت: کارگزاری این 23 کیلومتر خط انتقال آب شرب در حال انجام است.

وی به اقدامات دیگر برای رفع مشکلات آب بخش غیزانیه اهواز اشاره کرد و گفت: بازسازی و تعویض خطوط انتقال بین روستاهای غیزانیه نیز بر عهده سازمان آب و برق خوزستان است.

مدیرعامل آبفاروستایی خوزستان خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در حال انجام است امیدواریم در تا یک سال و نیم آینده مشکل آب شرب بخش غیزانیه بطور کامل حل شود.

گفتنی است تامین 23 کیلومتر خط انتقال و اجرای پروژه تعویض خط انتقال آب شرب این پروژه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار