شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۹

شوشان: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از اهداي 132 جلد کتاب توسط استاندار خوزستان از منابع شخصی او به کتابخانه‌های عمومی استان در راستای اجرای طرح اهدای کتاب خبر داد.

لفته منصوری گفت: طرح اهداي کتاب در استان با تاکید استاندار خوزستان و تبلیغات وسیع و گسترده این اداره کل آغاز شد و کتاب‌هایی در موضوعات مختلف دینی، علمی، تاریخی و.... به کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان اهدا شد.

همچنين استاندار خوزستان در راستای اجرای طرح اهدای کتاب گفت: وضعيت كتابخانه‌ها به نسبت جمعيت و جوانان ما هنوز جاي كار دارد و من معتقدم كه چون رابطه‌اي مستقيم بين ارتقاي آموزشي ما در سطح استان و كتابخانه‌ها وجود دارد، بايد كتابخانه‌ها را گسترش دهيم و  با رشد فضاي كتاب و كتابخواني تمام مشكلات در بخش‌هاي كيفي و آموزشي حل خواهد شد و اوقات فراغت نيز به اوقات فراغت سالم و خوبي تبديل خواهد شد.

استاندار خوزستان يادآوري كرد: ما حدود يك ميليون و دويست خانوار در سطح استان داريم. اگر هر خانوار متوسط يك كتاب اهدا كند، معادل كتاب‌هاي موجود كتاب اضافه خواهد شد. اين اقدام جهت تقويت نيازهاي كمي و كيفي كتابخانه‌ها مثمرثمر خواهد بود.

وی افزود: من به عنوان یک شخصیت دانشگاهی منابع بسیار زیادی دارم که از این منابع چند نسخه برای کتابخانه های عمومی مناسب می‌باشد که آنها را تقدیم خواهم کرد. این طرح و نهضت باید جدی گرفته شود تا سنت اهداي کتاب در جامعه نهادینه شود.

 

شایان ذکر است تعداد 132 جلد کتاب در موضوعات پزشکی، پزشکی کودک، مهندسی عمران، رمان با قیمتی بالغ بر پنج میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار