شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
در حاشیه احضار استاندار خوزستان به دادسرای کارکنان دولت / دستاویزی دیگر برای تخریب دولت روحانی از سوی پایداری ها و منسوبان احمدی نژاد در خوزستان / این احضارها به گفته مسئولین مربوطه ، صرفا جهت بیان ادله و توضیح استانداران در پاره‌ای از موارد است ، نه محکومیت !
اینکه قوه قضاییه به تخلف انتخاباتی ورود کرده ، اتفاقی خوشایندی است و لازم است به دور از هیاهو در کنار رسیدگی...

1 )

شوشان : رییس ستاد دکتر سید ابراهیم رییسی در خوزستان در مناظره ای با دکتر کهرام رییس ستاد روحانی ، که یک هفته پیش از انتخابات در پایگاه خبری شوشان برگزار شد به صراحت اعلام کرد که روحانی به هیچ وجه در خوزستان رای اول نمی شود. حسینی مشکلات زیست محیطی و انتقال آب کارون از سوی دولت یازدهم را دلیلی بر ادعای خود خواند و گفت که دولت روحانی در حق خوزستان جفا کرده و محال است مردم به وی رای دهند!

2 )

در همان مناظره ، کهرام به همراه دکتر مهرعلیزاده و قمشی با تاکید بر رای بالای روحانی در خوزستان به دلیل بی اعتمادی مردم به وابستگان ِ سیاسی و دلبستگان ِ احمدی نژاد ، مشکلات موجود استان را نتیجه هشت سال ویرانی دولت مورد حمایت اصولگرایان برشمردند و چنین گفتند که مردم استان ، آگاه بدین مسائل هستند و بار دیگر به کسانی رای نخواهند داد که تجربه دوران تلخ احمدی نژاد تکرار شد.

3 )

سفر دو رقیب انتخاباتی به خوزستان در ایام تبلیغات انتخاباتی ، در واقع نتیجه انتخابات را پیش از روز رای گیری به نوعی مشخص کرد. در سفر رییسی به خوزستان که اجتماع شان در مصلی اهواز برگزار شد و رسانه هایی همچون فارس و تسنیم از  آن به عنوان "اجتماع 20 هزار نفری از خادم الرضا (ع)" ، یاد کردند تخلفات عدیده ای صورت گرفت.

4 )

با وجود منع صریح قانون از ورود برخی رسانه به تبلیغات انتخاباتی علیه یا له کاندیداها ، اما رسانه هایی همچون تسنیم ، فارس و مهر ، به صراحت و بی هیچ ابایی ، در مطالب هدفمند در کنار تبلیغ علنی سید ابراهیم رییسی ، به تخریب روحانی در خوزستان پرداختند و با سرپوش گذاشتن بر عملکرد هشت ساله دولت احمدی نژاد ، همه مشکلات زیست محیطی استان را ناشی از عملکرد دولت روحانی برشمردند. این رسانه ها همان رسانه هایی بودند که با آمدن رییسی تیتر زدند: "نمره صفر خوزستانی‌ها به روحانی و استقبال باشکوه از خادم الرضا !"

5 )

با وجود تخلفات متعدد تبلیغاتی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ، اما خوزستانی ها در استقبال از دکتر روحانی در ورزشگاه تختی اهواز به گونه ای عمل کردند که بهت و حیرت همگان را حتی تا امروز در برداشته است چرا که تحلیل ها و تخریب های رقبای روحانی با وجود سوء استفاده از مشکلات خوزستانی ها ، درست از آب در نیامد و سخنانی عده ای همچون سید کریم حسینی که گفته بود روحانی در خوزستان رای اول نمی شود با رای قاطع خوزستانی ها ، محکوم به شکست شد.

6 )

ادعای تخلف در انتخابات ریاست جمهوری ، از همان فردای انتخابات از سوی ستاد رئیسی در خوزستان استارت زده شد و سید کریم حسینی با تاکید بر برخی تخلفات در انتخابات شورای شهر اهواز که ناشی از تمرکز مجریان بر انتخابات ریاست جمهوری بود ، دستاویزی برای حمله به روحانی قرار داد و خواستار شمارش دوباره آرا ریاست جمهوری در خوزستان شد ! 

7 )

احضار چهار استاندار از جمله شریعتی استاندار خوزستان به دادسرای کارکنان دولت ، دستاویز دیگری برای تخریب دولت از سوی پایداری ها و منسوبان احمدی نژاد در خوزستان شد. این افراد به جای پاسخگویی به تخلفات ستاد انتخاباتی رییسی در خوزستان ، احضار استاندار را مهر تاییدی بر سخنان خود پنداشته و بار دیگر از حقانیت خود در انتخابات سخن می گویند ؛ اینگونه اتهام ها در حالی است که این احضارها به گفته مسئولین مربوطه ، صرفا جهت بیان ادله و توضیح استانداران در پاره‌ای از موارد است ، نه محکومیت ! 

8 )

دولت یازدهم نیز لیست تخلفات انتخاباتی ستاد رییسی ، برخی ائمه جمعه و تعدادی از رسانه ها را به دادسرا ارسال کرده است. اینکه قوه قضاییه به تخلف انتخاباتی ورود کرده ، اتفاقی خوشایندی است و لازم است به دور از هیاهو در کنار رسیدگی به برخی از تخلفات انتخاباتی مدیران دولتی ، تخلفات ستاد رییسی را در کشور زیر ذره بین ببرد تا تخلفات آشکار شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار