اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
چهارمین نشست اعضای شورای مرکزی قرآن و عترت کارمندی با حضور حجت الاسلام والمسلمین آیت عادلی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر فرهاد حمز لویی مدیر فرهنگی و فوق برنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و جمعی از کارشناسان و نمایندگان حوزه قرآنی دانشگاه در سرای نارنجستان دانشگاه شهید چمران برگزار شد

یکشنبه 18 تبر ماه 96 چهارمین نشست اعضای شورای مرکزی قرآن و عترت کارمندی با حضور حجت الاسلام و المسلمین آیت عادلی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر فرهاد حمز لویی مدیر فرهنگی و فوق برنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و جمعی از کارشناسان و نمایندگان حوزه قرآنی دانشگاه در سرای نارنجستان دانشگاه شهید چمران برگزار شد.

دکتر فرهاد حمزه لویی در این نشست با بیان اینکه مقوله هایی مانند نماز، شهدا، عفاف و حجاب و ازدواج دانشجویان از مباحث مورد توجه بنده در حوزه فرهنگی دانشگاه بوده که با حساسیت خاصی پیگیر آنها بوده ام، گفت: خوشبختانه توانستیم در داشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اقدامات قابل توجهی  در هر چهار مقوله را بخوبی انجام دهیم.

وی در مورد بحث نماز در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برگزاری نماز جماعت در خوابگاه ها، دانشکده ها و مسجد دانشگاه، تجهیز  نمازخانه های خوابگاه ها به امکانات رفاهی و رفع مشکلات سرمایشی و گرمایشی با حمایت رئیس دانشگاه باعث شد که در نهایت بتوانیم در استان در بحث نماز بخوبی مطرح شویم.

حمزه لویی از ارزیابی فرهنگی واحد های تابعه دانشگاه خبر داد و گفت: چگونگی این ارزیابی مشخص و در شورای فرهنگی دانشگاه تصویب شد که مقرر گردید واحد ها در ابتدا خود ارزیابی داشته باشند و بعد کارشناسان ما جهت ارزیابی نهایی اقدام کنند.

مدیر فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: برگزاری کارگاه ها، نمایشگاه ها، اجرای طرح روپوش سفید، تدوین منشور عفاف و حجاب و... از جمله اقدامات موثر دانشگاه در بحث عفاف و حجاب بوده است که در عین خوب بودن ولی هنوز باید بیش از اینها در این زمینه کار شود.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از امنیت امروز را مرهون شهدا و خانواده آنان هستیم، اذعان داشت: در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توجه خاصی به موضوع شهدا و مخصوصا شهدای دانشجوی دانشگاه می شود طوری که ما تمامی سالگرد شهدای دانشجوی دانشگاه را با دعوت از خانواده آنها، برگزار می کنیم و همایشی ملی ویژه شهدای دانشجو برگزار کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار