اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
لیلا خوشکام رئیس شورای دوره ای احزاب اصلاح طلب : حفظ و تداوم اعتماد عمومی شرط اساسی برای پیشبرد اهداف اصلاح طلبی است / لزوم حساسیت در برابر آسیب های اجتماعی / یکی از خواسته های ما از دولت دوازدهم ؛ انتخاب وزیر خوزستانی است/ در انتصاب مدیران جایگاه و منزلت زنان استان بطور جدی در نظر گرفته شود/ در انتصاب مدیران جایگاه و منزلت زنان استان بطور جدی در نظر گرفته شود
یکی از موانع اصلی پیشروی توسعه استان دامن زدن به مسایل کاذب قومی و ترسیم خطوط خودساخته در این وادی است
شوشان: لیلا خوشکام رئیس شورای دوره ای احزاب اصلاح طلب پیراموان خط مشی اصلی این شورا گفت: فعالیت براساس خردجمعی و توجه به تمامی ظرفیتهای احزاب اصلاح طلب را در نظر داریم.

وی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و انسجام میان احزاب اصلاح طلب گفت : اگر در اندیشه ارتباط سازنده و کارآمد بامردم و تلاش صادقانه در راستای توسعه استان هستیم ، در گام نخست می بایست با درنظر گرفتن اصول اخلاقی از ایجاد شکاف و چند قطبی های غیرموجه در درون شورای هماهنگی جلوگیری کنیم.

 وی ادامه داد : پرواضح است که هر تشکیلاتی بنا بر مرامنامه و اهداف و شناختی که از موقعیت استان دارد به اتخاذ تصمیم میپردازد ، استقلال فکری احزاب محترم است و اختلاف دیدگاه هم امری بدیهی ، اما مهم وحدت در حین تنوع و تکثر است ، باید ظرفیت و آستانه تحمل خودمان را بالاببریم .

 وی با تاکید بر  نگاه حداقلی گفت: قرار نیست احزاب اصلاح طلب در حداکثر مواضع با هم همراستا باشند اما هم اینکه در حداقل مواضع مهم اتفاق نظر داشته باشیم کافی است.

دبیر مجمع زنان اصلاح طلب استان ادامه داد : عنوان  اصلاح طلبی مسئولیت آفرین است می بایست چنان رفتار کنیم که در شان و منزلت اصلاحات باشد و اخلاق و کرامت انسانی و صادقانه سخن گفتن با مردم در راس حرکات ما باشد.

 وی ادامه داد : حفظ و تداوم اعتماد عمومی شرط اساسی برای پیشبرد اهداف اصلاح طلبی است  به اعتقاد رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب  خوزستان ، احزاب اصلاح طلب شایسته است در عمل وفاداری خود را به شعارهای اصلاح طلبی نشان دهند.

وی تصریح کرد: انسجام بین احزاب اصلاح طلب شرط لازم برای تحقق شعارهای اصلاحات  توسعه استان است اما‌ شرط کافی نخواهد بود برای این مهم می بایست با لایه های مختلف جامعه ، اصحاب رسانه ، فعالان عرصه فرهنگ و هنر ، اساتید دانشگاه ، فعالان اجتماعی و مدیران دولتی نمایندگان مجلس ، شوراهای شهرو روستا  ارتباطی سازنده  برقرار کرد ؛ احزاب در جایگاه پرسشگری ، مطالبه جویی ، نقد و  روشنگری و ارتباط با مردم و دولت در مقام اجرای قوانین و خدمت مردم و نظام باشند. 

وی ادامه داد : اگر به شعار اصلاح معتقدیم می بایست در برابر آسیبهای اجتماعی حساسیت نشان دهیم  وی اظهار داشت : معظلاتی نظیر اعتیاد ، حاشیه نشینی ، بیکاری ، معضلات زیست محیطی ، فقر آموزشی و حتی نادیده گرفتن تخصص و اخلاق  در موضوع انتصابات ، توسعه استان را با افت و رخوت مواجه خواهد ساخت .

خوشکام گفت : حضور آگاهانه احزاب نباید منحصر به ایام انتخابات شود ، و پیروزی ارزشمند ۲۹ اردیبهشت به منزله دوران خاموشی و یا فترت و پایان ماموریت  احزاب اصلاح طلب تلقی نگردد. اتفاقا معتقدم کار ما بعد از انتخابات اخیر وارد مرحله حساس و جدی تر شده است و حرکات مطالبه جویی مایی باید بطور نظامند و با اقتدار  دنبال شود و البته ظرافتها و ظرفیتها هم در نظرگرفته شود .

وی در عین حال افزود : البته در حین مطالبه جویی  موقعیت استان خوزستان ، اولویتها و حتی جایگاه ایران در منطقه را هم در نظر خواهیم داشت . خوشکام با توجه به ضرورت حضور حداكثري در کابینه دولت دوازدهم  گفت : یکی از خواسته های ما از دولت دوازدهم ؛ انتخاب وزیر خوزستانی است.

 وی ادامه داد : باتوجه به جایگاه اقتصادی ، صنعتی ، فرهنگی و موقعیت مهم استراتژیک مرزی  استان خوزستان و از سوی دیگر توانمندی چهرههای خوزستانی ضروری است رئیس دولت دوازدهم به این مهم توجه داشته باشند .

خوشکام ادامه داد : یکی از موانع اصلی پیشروی توسعه استان دامن زدن به مسایل کاذب قومی و ترسیم خطوط خودساخته در این وادی است. وی تصریح کرد : تنوع و تکثر قومیتها در استان خوزستان یک واقعیت و در عین حال فرصتی ارزشمند است ، مواجهه با موضوع قومیتها می بایست از دریچه اصلاح طلبی ، مشارکت جویی و مهم تر از همه حفظ تمامیت ارضی و منافع ملی صورت پذیرد .

رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان ضمن اشاره به توانمندی زنان خوزستانی و وجود پتانسیلهای کارآمدزن گفت: انتظار میرود که در انتصاب مدیران جایگاه و منزلت زنان استان بطور جدی در نظر گرفته شود. بی تردید بانوان خوزستانی می توانند حرفهای زیادی برای گفتن در عرصه مدیریت داشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار