شوشان : در آستانه انتخابات اخبار و مطالب متعددی از گوشه و کنار استان شنیده می شود. پایگاه خبری شوشان روزانه این اخبار را رصد و منتشر می کند.

"> بسته انتخاباتی شوشان / دفاع سرپرست سابق شهرداری از قالیباف/ شعرسرایی کاندیداها / ائتلاف های یک شبه / تذکر به چهار کاندیدا / تشکر ستاد جلیلی در خوزستان/ محصولی در اهواز چه گفت ؟ / خوشحالی ستاد روحانی در خوزستان/ احمدی نژاد در اهواز چه گفت ؟و...
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۰

شوشان : در آستانه انتخابات اخبار و مطالب متعددی از گوشه و کنار استان شنیده می شود. پایگاه خبری شوشان روزانه این اخبار را رصد و منتشر می کند.

 

آغاز به کار کمیته بانوان ستاد روحانی در خوزستان

شوشان : سلطانعلی بهمنی رئیس کمیته تبلیغات واطلاع رسانی دکتر روحانی در خوزستان گفت:کمیته بانوان ستادمرکزی دکتر روحانی در خوزستان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. وی از کلیه خواهران علاقمند به فعالیت در ستادهای روحانی خواست به ستاد این کمیته واقع در چهارراه سلمان فارسی مراجعه کنند

سخنرانی دکتر زیبا کلام دراهواز

شوشان: رئیس کمیته اطلاع رسانی دکترحسن روحانی در خوزستان گفت:دکتر صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران بنا به دعوت ستادمرکزی دکتر حسن روحانی در خوزستان امروز سه شنبه ساعت 18 در کتابخانه عمومی واقع در بلوار ساحلی در جمع هواداران روحانی سخنرانی خواهد کرد.بهمنی بابیان اینکه این گردهمایی با مجوز رسمی از فرمانداری اهواز صورت گرفته از همه مردم استان دعوت کرد در این مراسم شرکت نمایند.


شعرسرایی کاندیداها

با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات بازار پیامک ها داغ داغ است و هر کاندیدایی به مناسبتی پیامکی می دهد و انتظار حمایت دارد. اگر هم مناسبتی وجود نداشته باشد طبع شعری کاندیداها گل می کند و تک بیتی یا مصرعی پیامک می کنند !

ائتلاف های یک شبه

این روزها در خوزستان بخصوص اهواز ائتلاف های مختلف یکی بعد از دیگری رشد می کند و تراکت های بیشماری با انواع و اقسام نام ها درسطح شهر توزیع می شوند که بر هر یک نام چند کاندیدا درج شده . گاها مشاهده می شود یک کاندیدا در چندین ائتلاف حضور دارد !

تذکر به چهار نامزد متخلف

فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: در پی تخریب نامزدها و نصب پوسترهای تبلیغاتی در محل های غیر مجاز، به چهار نفر از نامزدهای انتخاباتی شهر حمیدیه تذکر داده شد.

 

تشکر ستاد حامیان جلیلی در خوزستان از اقدام حدادعادل

دکتر منصور سلطان زاده رئیس ستاد دانشگاهیان حامی سعید جلیلی در خوزستان از اقدام حداد عادل و انصراف وی از انتخابات تشکر کرد.

دفاع جانانه سرپرست سابق شهرداری از قالیباف

محمد صفری سرپرست سابق شهرداری اهواز و دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف  گفت: جامعه ما نیازمند اعتدال است ودکتر قالیباف دارای چنین اندیشه وبرنامه ای است. محمد صفری موقعیت دکتر قالیباف را در خوزستان خوب واقبال مردم را به برنامه های او مثبت وبالا دانست.

محصولی در اهواز چه گفت ؟

صادق محصولی که در حمایت از برنامه های سعید جلیلی به اهواز آمده بود گفت: اکنون می بینیم برخی از این نامزدها در گذشته مسئولیت هایی داشته اند و باید ببینیم که در آن مسئولیت ها چقدر با مردم صداقت داشته اند. البته هرگز کسی نمی گوید که "ماست من ترش است" و همه می گویند که تورم را اینچنین می کنم و عدالت برپا خواهم کرد و نمونه چنین وعده هایی را می دهند؛ آقای سعید جلیلی چنین وعده هایی نداده، بلکه وعده گفتمانی می دهد و اساس را هدف قرار داده است و این اساس بازگشت به احکام اسلام و رجعت به گفتمان انقلاب اسلامی است.

رقابت 587 کاندیدا در رامهرمز

فرماندار رامهرمز از رقابت 587 نامزد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد. از 628 نفر افراد ثبت‌نام شده 61 نفر مربوط به شهر رامهرمز، 289 نفر در بخش مرکزی، 116 نفر در بخش سلطان‌آباد، 85 نفر در بخش رود زرد و 77 نفر در بخش ابوالفارس هستند.

اعلام موجودیت ستاد حامیان جلیلی در صنعت نفت

ستاد حامیان سعید جلیلی در صنعت نفت کشور (فتح المبین) اعلام موجودیت کرد.

 

خوشحالی ستاد روحانی در خوزستان از انصراف عارف

رييس ستاد انتخاباتي روحاني در خوزستان در پي انصراف محمدرضا عارف از انتخابات رياست جمهوري گفت: اكنون راي اصلاح‌طلبان در يك كاسه است.

جاسم جادري با اشاره به اعلام رسمی انصراف آقای عارف از انتخابات، اظهاركرد: از قبل نيز انتظار داشتيم و قرار بود اين اتفاق رخ دهد.

وي افزود: اكنون شرايط به سود اصلاح‌طلبان تغيير كرده است و البته احتمال اين‌كه اصول‌گرايان نيز بازهم عكس‌العمل نشان دهند، زياد است و به انصراف حدادعادل رضايت نخواهند داد.

 

جادري با بيان اين‌كه بحث كناره‌گيري زماني اتفاق افتاد كه خواست مردم، ائتلاف اصلاح‌طلبان بود،‌ تصریح کرد: به همين دليل مسئولان و بزرگان اصلاحات ازجمله آقايان خاتمي و هاشمي به فكر افتادند كه اين موضوع را حل كنند و به درخواست مردم پاسخ دهند؛ بنابراين در جلسه‌اي كه روز شنبه آقاي خاتمي با شوراي مشورتي خود برگزار كرد، تصميم گرفته شد كه ائتلاف صورت بگيرد و خروجي اين جلسه باقي ماندن آقاي روحاني در عرصه انتخابات بود.

 

احمدی نژاد در اهواز : از کاندیدایی حمایت نمی کنم

رئیس جمهور گفت: از هیچ کاندیدای خاصی حمایت و جانبداری نمی‌کنیم.

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان حمیدیه در پاسخ به این سوال که گزینه دولت در انتخابات ریاست جمهوری کدام کاندیداست، اظهار کرد: از هیچ کاندیدای خاصی حمایت و جانبداری نمی‌کنیم.وی افزود: من هم چون سایر اقشار مردم حق تنها یک رای را دارم و در انتخابات شرکت می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از حمیدیه، رئیس جمهور کشورمان صبح امروز با ورود به استان خوزستان وارد شهرستان حمیدیه شد.

 

وی در سفر یک‌روزه امروزش افتتاح چندین پروژه مسکن مهر را در شهرهای استان در دستور کار دارد.

 

این مطلب تکمیل می شود.....


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار