اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
آب‌تنی در گرمای طاقت‌فرسای خوزستان در برخی از موارد با حوادث ناگوار همراه بوده و از این‌رو این استان در زمینه غرق‌شدگی در رتبه دوم کشور قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، این‌روزها در استان خوزستان بیش از هر زمانی قدر آب دانسته و توجه به آن با اهمیت می‌شود.

با توجه به گرمای شدید این ماه، استفاده از این نعمت بی‌مانند الهی به صورت‌های مختلف انجام می‌شود و مردم در کنار رفع تشنگی خود برای رفع گرما رو به آب‌های روان و رودخانه‌ها می‌آورند.

پناه بردن مردم خوزستان به آب‌های جاری رودهایی مانند کارون، اروند، بهمنشیر و دز و همچنین عزیمت به سمت دریاچه خطرناک سدهایی مانند کارون 3، شهید عباسپور، دز و... از جمله اقداماتی است که در گرمای طاقت‌فرسای این‌روزها انجام می‌شود.

با این وجود، شنا کردن و آب‌تنی در کنار این محیط‌ها خالی از خطر نبوده و در روزهای اخیر چند تن از شهروندان ایذه‌ای؛ دزفولی و دیگر شهرهای استان را به کام مرگ کشانده است و انتظار می‌رود حتی افرادی که از مهارت بالایی در غواصی و شنا برخوردار هستند از نزدیک شدن به این آب‌های ناشناخته، سریع و عمیق خودداری کنند و در محیط‌های امن و سالم روی به رفع عطش و گرما آورند.

با توجه به این اتفاقات و با اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور؛ استان خوزستان در زمینه غرق شدگی شهروندان در آب در سطح کشور رتبه دوم را دارا است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار