شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
 مسئول آزمایشگاه هوای اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به وقوع گرد و غبار محلی در برخی از شهرستان های این استان در روز چهارشنبه گفت: میزان گرد و غبار در اهواز به چهار برابر حد مجاز رسید.

علیرضا آذریان اظهار کرد: میزان گرد و غبار در ساعت 14 امروز در اهواز به 637 میکروگرم بر مترمکعب، خرمشهر 413 میکروگرم بر مترمکعب و آبادان 239 میکروگرم بر مترمکعب رسیده است. 
وی گرد و غبار امروز و دیروز را در خوزستان محلی دانست و افزود: این گرد و غبار ناشی از کانون های داخلی و متاثر از وزش باد در این مناطق است. 

آذریان با اشاره به اینکه این گرد و غبار شدید نیست و تا حدود 600 میکروگرم بر مترمکعب افزایش می یابد، اضافه کرد: تداوم گرد و غبار نیز تابع وزش باد است و ماندگار نیست به طوری که این پدیده ظهر آغاز می شود و 2 تا سه ساعت ادامه می یابد و با کاهش شدت باد نیز کمتر می شود. 

بر اساس این گزارش، میزان گردو غبار در ساعت 13 امروز در اهواز 406 میکروگرم بر مترمکعب، خرمشهر 200 میکروگرم بر مترمکعب و آبادان 232 میکروگرم بر مترمکعب بوده است. 

عصر روز سه شنبه نیز برخی از شهرستان های خوزستان درگیر گرد و غبار بودند. طبق پیش بینی هواشناسی خوزستان این وضعیت تا عصر امروز ادامه خواهد داشت. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار