شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
شکستگی خط انتقال آب شرب روستای العقده بمنظور کشاورزی بود:
شوشان: 2 مورد شکستگی در خط انتقال آب شرب روستای العقده توسط کشاورزان اصلاح و بازسازی شد و آب شرب اهالی این روستا بلحاظ کیفی و کمی بهبود یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان محمود آریاخاکی گفت: 2 مورد شکستگی در خط انتقال آب شرب روستاهای بخش سویسه در روستای العقده بوجود آمد که توسط اکیپ تعمیر و نگهداری این امور بازسازی شد.


سرپرست امور آبفاروستایی شهرستان کارون ادامه داد: شکستگی های بوجود آمده توسط کشاورزان و برای تامین آب مورد نیاز زمین و باغات بود.

وی افزود: روستای العقده 100 خانوار را تحت پوشش دارد که شکستگی بوجود آمده باعث افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب آنها شده بود.

آریاخاکی با اشاره به جمع آوری انشعاب غیر مجاز از خط اصلی انتقال آب شرب در روستای العقده گفت: این انشعاب غیر مجاز صنعتی توسط کارخانه آجر کشیده شده بود که باعث افزایش کدورت آب و افت فشار اهالی شده بود که توسط واحد امور مشترکین این امور جمع آوری شد.

وی یادآور شد: انشعابات غیر مجاز کشف شده با تشکیل پرونده می توانند تحت پوشش آبرسانی قرار گیرند.

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کارون با اشاره به سرویس کامل الکتروپمپ های تاسیسات شهدای سویسه گفت: تاسیسات آبرسانی شهدای سویسه 13 روستا با جمعیتی بالغ بر 1500 خانوار را تحت پوشش دارند که با سرویس کامل الکتروپمپ ها رضایتمندی در کیفیت و کمیت آب شرب اهالی این روستاها ایجاد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار