اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
به روایت تصویر
صبح امروز منطقه آزاد اروند شاهد حضور دکتر خندان دل معاون وزیر کشور و هیئت همراه بود . طی این دیدار که جمعی از مسئولان شهرهای آبادان و خرمشهر نیز دعوت شده و حضور داشتند از پروژه های مختلفی بازدید به عمل آمد .
شوشان خرمشهر : صبح امروز منطقه آزاد اروند شاهد حضور دکتر خندان دل معاون وزیر کشور و هیئت همراه بود . طی این دیدار که جمعی از مسئولان شهرهای آبادان و خرمشهر نیز دعوت شده و حضور داشتند از پروژه های مختلفی بازدید به عمل آمد .

معاون وزیر کشور در بدو ورود در فرودگاه مورد استقبال نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی ، معاونین استاندار ، فرمانداران خرمشهر و آبادان ، شهردار خرمشهر و شهردار آبادان قرار گرفت . 

طی این دیدار معاون وزیر کشور با همراهی مهندس صدیقی مدیرکل امورشهری استانداری خوزستان و سایر مسئولان از پارکینگ 50 هکتاری شلمچه بازدید کردند.  پارکینگ ۵۰ هکتاری مسیر شلمچه جهت تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی (ع) و اتخاذ تدابیر لازم جهت افزایش ظرفیت پارکینگ و سایر زیرساختهای لازم در حال تکمیل است .

همچنین  دکتر خندان دل معاون وزیر کشور به همراه مسئولین شهری و استانی از آخرین وضعیت پیاده رو بلوار ساحلی خرمشهر بازید کرد و توضیحات نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و شهردار در راستای برنامه ریزی جهت جذب اعتبار لازم به منظور اجرای پروژه بهسازی پیاده رو بلوار را شنید .

 در پایان نیز جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور معاون وزیر کشور ، معاونین استاندار ، نماینده مردم خرمشهر ، فرماندار و شهردار خرمشهر ، فرماندهان نیروهای نظامی وانتظامی شهرستان و استان وسایر مسئولین در پایانه مرزی شلمچه صورت گرفت .














نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار