اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
اظهارات تند امیر سامری ، مدبر عامل باشگاه فوتبال کارون اروند خرمشهر


شوشان خرمشهر :
امیر سامری مدیر عامل باشگاه فوتبال کارون اروند خرمشهر طی اظهارات اخیر خود که از کانال رسمی این باشگاه منتشر شده موارد تامل برانگیزی را بیان کرد که در ادامه آنها را میخوانید .
 
سامری که به تازگی عضو شورای شهر خرمشهر شده است ضمن تماس با تحریریه شوشان خرمشهر و تایید گفته هایش افزود : این مطالب را مدتها بود میخواستم بیان کنم ولی به امید تغییر اوضاع به تاخییر می انداختم . غیر از این مطالب ، گفته های دیگری هم دارم که بزودی با دعوت از اصحاب رسانه آنها را رسانه ای خواهم کرد . طی این مدت فشارهای زیادی به باشگاه وارد شده است که ادامه سکوت دربرابر آنها جایز نیست . 
سامری پس از بیانات فوق ادامه داد  بزودی طی نشست خبری ، مطالبش را بیان کند.



متن پیام : 

اول گله کنم از دوستان آبادانی که به تازه گی امتیاز تیم فوتبال پتروکیان شوشتر را خریداری کردن ومکررا به کادر فنی وهم بازیکنان تیم کارون اروند پیشنهاد و درخواست همکاری می دهند که این امر اصلا نه اخلاقی ونه جزء اصول حرفه ای است چرا که ما آبادان وخرمشهر را یک شهر قلمداد میکنیم واغلب خرمشهریها طرفدار چند اتیشه آبادان هستند . این بجای رسید که خبرنگاری به نام رضا خدری شروع به نشر اکاذیب وتهمت در فضای رسانه ای میکند که تنها فقط به خاطر تخریب وتضعیف فوتبال خرمشهر و نماینده آن در لیگ می باشد. این خود بیانگر قدرت مجموعه کارون اروند در بحث فنی ومدیریتی است .
اما در خصوص بدهی ها وشکایت های مربیان وبازیکن ها ،باید بگویم که ما هیچ بدهی وشکایتی در این خصوص نداشتیم بجز شکایت آقای علی نیکبخت که در ابتدایی خروج از تیم مطرح شد که آن هم به دلیل عدم انجام تعهدات کلی در خصوص پرداخت بودجه توسط منطقه آزاد اروند صورت گرفت .
ابتدای فصل قرار بود کل بودجه درخواستی توسط ما از منطقه آزاد اروند پرداخت شود که متاسفانه بخشی از آن محقق شد وباید بگویم با آن بخش حتی نمیشود درلیگ زیرگروه سه کشور ادامه داد. به همین دلیل ما از آقای نیکبخت پوزش خواستیم وادامه همکاری را قطع کردیم .

اما در مرحله دوم وبا صعود تیم کارون احساس کردیم کار بسیار سخت ودشوار شده چرا که مساوی های مکرر وباخت شیرازه تیم را از هم پاشید وبا توجه به تصمیم جمعی مقرر شد که آقای نیکبخت با کاهش مبلغ قرارداد به تیم برگردانده شود که همان ابتدایی کار قسط اول پرداخت وتسویه قسط دوم ونهایی منوط به امضا تفاهم نامه گردید که شخص ایشان تا کنون برای این امضا ودریافت حق الزحمه ومابقی قرارداد مراجعه نکرده است .

لذا نشر این اخبار که تیم وباشگاه کارون اروند به کسی بدهکار است وسازمان لیگ وکمیته نقل وانتقالات پنجره نقل وانتقالات ما را بسته تنها دروغ وتخریب است که متاسفانه برخی افراد همشهریان به آن دامن می زنند وامسال هم مجموعه اروند قوی تر وبا جذب بازیکنان با کیفیت زنگ خطر را از ابتدای برای حریفان بصدا درخواهد آورد .

 درمورد جذب بازیکنان بومی باید بگویم سال گذشته تنها ۴بازیکن بومی درتیم وجود داشت که امسال به حمدالله این رقم به ۹ تا ۱۰نفر رسیده که فکر می کنم درهیچ جایی ایران به این شکل عمل نمی شود . مهم تر از آن تعطیلی ۱۰ ساله فوتبال خرمشهر است که هیچ مربی قادر نیست تنها طی چند روز ودریک تست که بالای ۶۰تا ۱۰۰ نفر درآن شرکت دارند
بازیکن ها را خوب ببینید وانتخاب نماید . لذا این کم لطفی ها تنهاما را از هدف دور میکند وفوتبال دوستان عزیزباید برای بومی سازی تیم به ما فرصت دهند.

امسال برای اولین بار میخواهیم در رده های پایه مربی بسیار خوب به مانند آقای مهرپیما راجذب واز همان ابتداء پایه ها واکادمی فوتبال این شهر را راه اندازی کنیم . البته بدون هیچ چشم داشت مالی وحاصل آن را بعد از ۵ سال ببینیم وقضاوت کنیم .

من تشکر می کنم از همه هواداران وخرمشهریهای اصیل  وفهمیده که هیچ وقت از روی احساس حرفی نمی زنند که فردا شرمنده نشوند 
سپاسگذارم

امیر سامری / مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار