اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
مرکز ویژه پذیرش بیماران عراقی درقالب توریسم درمانی دربیمارستان آپادانا اهواز گشایش یافت
طرح توریسم سلامت بین استان خوزستان و استان های بصره و میسان عراق توسعه خوبی یافته است.

 شوشان: مرکز ویژه ( vip) پذیرش بیماران عراقی در قالب طرح توریسم درمانی با حضور دکتر ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، فاضل سلامات مدیر روابط تجاری با کشور عراق و نماینده استاندار خوزستان ، کنسول عراق در این استان و مدیران محلی در بیمارستان آپادانا اهواز گشایش یافت .

سلامات مدیر روابط تجاری با کشور عراق و نماینده استاندار خوزستان در حاشیه این مراسم درگفت وگو با خبرنگاران از حمایت های دکتر شریعتی استاندار خوزستان از طرح گردشگری سلامت به منظور ارایه خدمات درمانی به بیماران کشور همسایه عراق و با هدف ارز آوری  تشکر کرد.

وی گفت: در سفر اخیر استاندار خوزستان به استان های بصره و میسان عراق ، نسبت به توسعه فعالیت های توریسم درمانی بین خوزستان و این دو استان کشور عراق تاکید شد. تبادلات دستاوردهای علمی و پزشکی بین خوزستان و عراق از جمله مواردی بود که مورد تاکید طرفین قرارگرفت و در این راستا بناست یک گروهی کارآموز  از استان بصره برای فراگیری دوره های فشرده آموزش پرستاری به خوزستان اعزام شوند.

سلامات از حضور مدیر دانشگاه علوم پزشکی و رییس مراکز درمانی استان میسان طی روزهای آینده به استان خوزستان خبر داد.

مدیر روابط تجاری خوزستان با کشور عراق و نماینده استاندار این استان افزود: با حمایت های دکتر شریعتی استاندار و دکتر بحرینی مقدم معاون امور اقتصادی ، طرح  توریسم سلامت بین استان خوزستان و استان های بصره و میسان عراق توسعه خوبی یافته است .

سلامات افزود: بیمارستان آپادانا اهواز به عنوان مرکز درمانی نمونه برای پیاده سازی طرح توریسم سلامت تعیین و مرکز ویژه پذیرش بیماران عراقی این بیمارستان راه اندازی شد. در این مرکزکه دارای اتاق های مخصوص و امکانات پزشکی ویژه است آماده  جذب بیماران عراقی است. 

وی ابراز امیدواری کرد که سایر بیمارستان های خوزستان نیز با تعبیه امکانات ویژه نسب به پذیرش بیماران عراقی مبادرت ورزند . 

به گفته سلامات درسال 95 بیمارستان های اهواز 5450 بیمار عراقی را بستری و مداوا کرده اند که این میزان نسبت به سال 94 با 25 درصد رشد همراه است . شایان ذکراست که این آمار شامل  همراهان بیمار و کسانی که برای انجام عمل کاشت مو و مداوای سرپایی به خوزستان آمده اند نمی شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار