شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۰

شوشان : فرماندار اهواز گفت: در پی تخریب نامزدها و نصب پوسترهای تبلیغاتی در محلهای غیر مجاز، به شمار زیادی از نامزدهای انتخاباتی شهر اهواز تذکر داده شد.

عبدالعزیز فدعمی گفت: برای برخورد با تخلف‌کنندگان دو شعبه در دستگاه قضایی در نظر گرفته شده و ما متخلفان را به این شعبه‌ها هدایت می‌کنیم.

فدعمی افزود: تمامی تخلفات مستندسازی شده و در اختیار شعب قضایی و نیروی انتظامی قرار داده شده است.

وی یادآور شد: تاکنون حدود 15 کاندیدا مرتکب تخلف شدند که پرونده‌های آنها به شعب دادگستری ارسال شد.فرماندار اهواز درباره تبلیغات و تاثیر بر مشارکت مردم گفت: قطعا نوع تبلیغات بر میزان مشارکت مردم تاثیر می‌گذارد اما نباید این تبلیغات در جهت تخریب و خلاف قانون باشد.

فدعمی افزود: تخلفات متاسفانه در بین نامزدهای شورای شهر و روستا فوق العاده زیاد بوده است؛ این در حالی است که نامزدهای ریاست جمهوری با توجه به عدم محدودیت در چاپ عکس با ابعاد مختلف، کمتر تخلفی انجام دادند.

وی توضیح داد: این نگرانی در بین مردم وجود دارد که کسانی وارد شورا شوند که خودشان پایبند قوانین نیستند.

فرماندار اهواز هشدار داد: نامزدهای انتخاباتی باید قوانین را رعایت و تا پایان انتخابات پایبند شرایط باشد در غیر این صورت تا لحظه انتخابات امکان رد صلاحیت وجود دارد.

وی درباره بازدارنده بودن برخورد با متخلفان توضیح داد: برای برخی که تابع قانون بودند این برخوردها بازدارنده بود اما متاسفانه برخی به تخلفات خود ادامه دادند.

 

با وجود اینکه فرمانداری‌های شهرستان‌ها در جلسه توجیهی با نامزدهای انتخاباتی شورای شهر و روستا از مواردی که مصداق تخلف هستند را برای کاندیداها گوشزد کردند اما باز هم شاهد تخلفات زیادی در سایر شهرستان‌ها هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار