شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۲

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ تخلف و تقلبی از شعب اخذ رای صورت نگرفته است.

سید کریم حسینی لحظاتی پیش پس از انداختن رای خود به صندوق رای در مسجد الغدیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم استانی‌ها از ابتدای شروع اخذ رای در شعب حاضر شده‌اند و در خلق یک حماسه سیاسی مشارکت دارند.

وی ادامه داد: شعبی از دادگستری و نیروی انتظامی در شعب مستقر شده‌اند تا با تخلفات احتمالی برخورد کنند، خوشبختانه تاکنون هیچ تخلفی در شعب اخذ رای صورت نگرفته است.

به گزارش فارس ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه مهم‌ترین هدف در انتخابات حفظ منافع ملی کشور است، اذعان داشت: حضور مردم پای صندوق‌های رای پشتوانه‌ای برای کشور و پیامی برای دشمنان نظام اسلامی است که مردم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: با قوانینی که تصویب و تدابیری که اندیشیده شده است، هرگونه امکان تقلب و خلل و آسیب به فرآیند رای دادن صفر است و با ثبت کد ملی هیچ کس نمی‌تواند دو بار رای دهد.

حسینی با اشاره به اینکه نظارت دو چندانی بر انتخابات انجام می‌شود تصریح کرد: بازرسان و نمایندگان کاندیدا‌ها در شعب مستقر هستند و هرگونه امکان تقلب منتفی است و توزیع بروشور و آثار تبلیغاتی در اطراف شعب اخذ رای ممنوع است و رای گیری با صیانت کامل برگزار می‌شود.

 

وی در خصوص اعلام نتایج گفت: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بعد از اعلام نتایج ریاست جمهوری است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار