اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
شهردار الهایی در گفتگو با شوشان : به دنبال تعریف منابع برای درآمدهای پایدار هستیم / پروژه احداث فرهنگسرا پس از ۸سال مجددا آغاز شد
در شهر الهایی حجم محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های زیرساختی بسیار است و تبدیل شدن آن به شهر نیز سختی‌های خود را دارد...
 


شوشان: شهردار الهایی با بیان اینکه الهایی نزدیک به پنج سال است که تبدیل به شهر شده است، گفت: در شهر الهایی حجم محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های زیرساختی بسیار است و تبدیل شدن آن به شهر نیز سختی‌های خود را دارد اما با این وجود نخستین شهردار الهایی توانست در این شهر تحول ایجاد کند و گام‌های بلندی در ایجاد زیربناها برداشته شد.

یاسین نیک نژاد افزود: شهرداری به دلیل عدم استقرار ادارات دولتی در الهایی اقداماتی را خارج از وظایف خود در خدمت به مردم ارایه می‌دهد به طور مثال شهر الهایی هنوز زیر نظر آبفای روستایی است و شبکه فاضلاب آن فرسوده و قدیمی است و در هر جایی که خواستیم اقدامی انجام دهیم یا آسفالت کشی شود باید کارهای فاضلاب را هم انجام دهیم و البته ادارات دیگری نیز در الهایی وجود ندارد و شهرداری کار آن‌ها را انجام می‌دهیم.

شهردار الهایی با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره خود، عنوان کرد: در مدت حضور در شهرداری و با توجه به این‌که دستگاه شهرداری الهایی توانایی مالی خوبی ندارد توانستیم ۹پروژه کوتاه مدت با ارزش ریالی ۱۵میلیارد ریال تعریف کنیم تا با وجود مشکلات مالی چرخه عمرانی در شهر متوقف نشود.

یاسین نیک نژاد ادامه داد: اجرای فاز سوم پروژه فضای سبز حاشیه اتوبان اهواز-اندیمشک به مساحت ۱۲۰۰مترمربع در دستور کار قرار گرفته است و همچنین نصب۱۰۰عدد تیرچراغ در محور اصلی و معابر الهایی نیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: تکمیل ساختمان آتش نشانی و اجرای فاز دوم توسعه آتش نشانی و همچنین خاکریزی و کف‌پوش گذاری ایلند اتوبان اصلی به طول سه هزار متر شروع شده است همچنین زیرسازی و آسفالت تعدادی از خیابان‌ها و برداشت گادریل اتوبان اصلی و جایگزینی آن با جدول‌کاری وکف پوش به زودی آغاز خواهد شد.

شهردار الهایی با بیان اینکه یکی از اهداف دستگاه شهرداری ایجاد درآمدهای پایدار است، اضافه کرد: به دنبال تعریف منابع برای درآمدهای پایدار هستیم زیرا در برنامه ششم توسعه ملی ارزش افزوده بر اساس جمعیت پرداخت می‌شود بنابراین در تلاش هستیم با ایجاد امکانات رفاهی و مشارکت بخش خصوصی به این هدف برسیم ودر این خصوص برنامه ای تدوین شده است و پروژه‌های هم در دست مطالعه است و البته مشوق‌های برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

یاسین نیک نژاد در پایان با اشاره به این که امور فرهنگی یکی از محورهای اصلی است، عنوان کرد: با توجه به نشستی که با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی وباحضور بخشدارمرکزی اهواز داشتیم و توافق صورت گرفته است پروژه احداث فرهنگسرا پس از  ۸سال مجددا آغاز شد و اکنون در حال تکمیل است و در مهرماه به شهرداری تحویل داده خواهد شد. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار