شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۳

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان از اختصاص دو فروند بالگرد باری جمع‌آوری رای مردم ساکن در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی در استان خوزستان خبرداد.

سید کریم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوزستان که یکی از استان‌های وسیع کشور به شمار می رود؛ دارای مناطق صعب العبوری فراوانی است به همین دلیل و به دلیل اینکه تمام ملت در جای جای کشور حتی مناطق دور افتاده هم باید در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند و رای آنها برای نظام محترم است، دو فروند بالگرد برای جمع‌آوری رای این افراد در نظرگرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای برگزاری پرشور انتخابات سعی کردیم تمام اقدامات لازم برای رفاه حال مردم در نظرگرفته شود به همنی دلیل مواردي مانند فاصله دسترسي مردم به شعب، تامين سيستمهاي خنك‌كننده در شعب، تامين اورژانس و برق و ديگر تمهيدات لازم براي شعب فراهم شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: بر اساس اطلاعات واصهل از سراسر خوزستان، روند رای گیری تا این لحظه به خوبي در حال انجام است و هيچ مشكلي در شهرستانها وجود ندارد. همچنين تمديد زمان راي‌گيري نيز با صلاحديد هيات مركزي انتخابات و تصميم وزير كشور خواهد بود.

وی همچنین گفت: 70 هزار نفر نيروي اجرايي، بازرسي و امنيتي در 76 شهر و نزديك به دو هزار روستا آموزشهاي لازم را دریافت کرده اند.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان عنوان کرد: در این استان بيش از سه ميليون نفر واجد شرايط راي وجود دارد که آنها باید در بیش از سه هزار و 600 شعبه و هشت هزار صندوق، رای خود را به نامزدهای موردنظر بدهند. حدود 13 هزار نامزد نیز در عرصه انتخابات شوراهاي شهر و روستا فعالیت دارند و یک هفته فرصت داشتند خود را به خوبی در معرض انتخاب مردم قرار دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار