کار رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای چهارم شهر و روستا از ساعت هشت صبح روز جمعه در خوزستان همزمان با سراسر کشور شروع شده است. پایگاه خبری شوشان آخرین اخبار را رصد کرده و لحظه به لحظه منتشر خواهد کرد.

"> پوشش لحظه به لحظه انتخابات در خوزستان ....
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶

کار رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای چهارم شهر و روستا از ساعت هشت صبح روز جمعه در خوزستان همزمان با سراسر کشور شروع شده است. پایگاه خبری شوشان آخرین اخبار را رصد کرده و لحظه به لحظه منتشر خواهد کرد.

 

شوشان : کار رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای چهارم شهر و روستا از ساعت هشت صبح روز جمعه در خوزستان همزمان با سراسر کشور شروع شده است. پایگاه خبری شوشان آخرین اخبار را رصد کرده و لحظه به لحظه منتشر خواهد کرد.

 

سید کریم حسینی : تاکنون هیچ تقلب و تخلفی گزارش نشده است

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ تخلف و تقلبی از شعب اخذ رای صورت نگرفته است. سید کریم حسینی پس از انداختن رای خود به صندوق رای در مسجد الغدیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم استانی‌ها از ابتدای شروع اخذ رای در شعب حاضر شده‌اند و در خلق یک حماسه سیاسی مشارکت دارند. وی ادامه داد: شعبی از دادگستری و نیروی انتظامی در شعب مستقر شده‌اند تا با تخلفات احتمالی برخورد کنند، خوشبختانه تاکنون هیچ تخلفی در شعب اخذ رای صورت نگرفته است.

استاندار پای صندوق رای

استاندار خوزستان رای خود را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صندوق انداخت. سید جعفر حجازی لحظاتی پیش با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد الغدیر واقع در منطقه آخر آسفالت اهواز، با انداختن رای خود به‌صندوق در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

 

فرماندار اهواز رای خود را به صندوق انداخت

فرماندار اهواز با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد الغدیر اهواز رای خود را به صندوق انداخت. عبدالعزیز فدعمی لحظاتی پیش با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد الغدیر منطقه آخر آسفالت اهواز، با انداختن رای خود به‌صندوق در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

 

حضور جامعه ورزش استان در انتخابات

جامعه ورزش استان خوزستان و جمعي از قهرمانان المپيكي استان لحظاتي پيش با حضور در شعبه اخذ راي مسجد الغدير اهواز راي خود را به صندوق انداختند. حاضر در مسجد الغدير، مديركل ورزش و جوانان استان به همراه جمعي از ورزشكاران و قهرمانان المپيكي خوزستان در شعبه اخذ راي مستقر در مسجد الغدير حاضر شدند و راي خود را به صندوق انداختند. جواد حرداني از جمله ورزشكاران حاضر در پاي صندوق راي بود و پس از انداختن راي خود در صندوق، بر حضور همه جوانان و ورزشكاران استان در انتخابات تاكيد كرد.

 

فرماندار و امام جمعه آبادان رای دادند

فرماندار و امام جمعه آبادان رای خود را به صندوق شماره 60 انتخاباتی این شهرستان انداختند. بهرام ایلخاص‌زاده، فرماندار ویژه و حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور، امام جمعه آبادان رای خود را به صندوق انداختند و در چهارمین دوره انتخابات شوراها و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.این دو مسئول آبادانی رای خود را در فرمانداری به صندوق انداختند.شعبه سیار شماره 60 اخذ رای این شهرستان به‌ همین منظور به فرمانداری آبادان انتقال داده شده است.

 

جواد حردانی قهرمان المپیک در پای صندوق رای

جامعه ورزش استان خوزستان و جمعي از قهرمانان المپيكي استان لحظاتي پيش با حضور در شعبه اخذ راي مسجد الغدير اهواز راي خود را به صندوق انداختند.مديركل ورزش و جوانان استان به همراه جمعي از ورزشكاران و قهرمانان المپيكي خوزستان در شعبه اخذ راي مستقر در مسجد الغدير حاضر شدند و راي خود را به صندوق انداختند. جواد حرداني از جمله ورزشكاران حاضر در پاي صندوق راي بود و پس از انداختن راي خود در صندوق، بر حضور همه جوانان و ورزشكاران استان در انتخابات تاكيد كرد.

 

جنوب خوزستان یکپارچه حماسی شد

همزمان با سراسر كشور امروز مردم جنوب خوزستان به خصوص آبادان و خرمشهر به پای صندوقهای رای آمدند تا به دشمنان نظام بگويند كه هيچگاه عرصه های سرنوشت ساز كشورشان را رها نمی كنند. مردم شهرهای آبادان و خرمشهر كه ايستادگی، پايمردی و دفاع از كيان و آب و خاک جمهوری اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس را در كارنامه ی خود دارند، اين بار نيز آمده اند تا اميد دشمنان را به ياس و ناكامی تبديل كنند.

 

حجازي پس از راي دادن چه گفت ؟

استاندار خوزستان با اشاره به آغاز فرايند انتخابات در همه شهرهاي خوزستان و تامين همه مقدمات مورد نياز براي خلق حماسه سياسي مردم خوزستان، گفت: بيش از 80 هزار نفر كار برگزاري انتخابات در خوزستان را بر عهده دارند و دو دستگاه بالگرد نيز براي جمع‌آوري آراء مناطق صعب‌العبور پيش‌بيني شده است. سيدجعفر حجازي افزود: انشاالله امروز با حضور پرشور مردم استان خوزستان در پاي صندوق‌هاي راي شاهد ركورد جديدي از مشاركت مردمي در انتخابات رياست جمهوري و شوراها باشيم و حماسه مورد نظر مقام معظم رهبري محقق شود و مردم استان خوزستان همزمان با سراسر كشور با حضور خود نشان مي‌دهند كه تلاش و هجمه دشمنان براي تخريب نظام و كاهش مشاركت مردم در انتخابات راه به جايي نخواهد برد و مردم به ولايت اعتقاد دارند و اين حماسه‌اي كه امروز خلق خواهد شد در تاريخ ماندگار مي‌شود.

 

آیت‌الله موسوي‌جزایری رای خود را به صندوق انداخت

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان لحظاتی پیش رای خود را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صندوق انداخت. آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری ساعتی پیش از طریق صندوق سیار شماره 396 رای خود را به‌صندوق انداخت.

 

آیت‌الله شفیعی رای خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله سید علی شفیعی، لحظاتی پیش رای خود را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صندوق انداخت. این عضو مجلس خبرگان رهبری، لحظاتی پیش با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

 

حجت الاسلام حسن زاده: مسئولان قدر چنین ملتی را بدانند

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده پس از حضور در پای صندوق رای اظهار کرد: به نظر می رسد با این حضور که از مردم مشاهده می شود، حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب محقق شود و مردم جواب تفرقه افکنی های دشمن در چند روز اخیر را پای صندوق های خواهند داد.

 

سه ميليون نفر واجد شرايط در خوزستان

در استان خوزستان بيش از سه ميليون نفر واجد شرايط راي وجود دارد که آنها باید در بیش از سه هزار و 600 شعبه و هشت هزار صندوق، رای خود را به نامزدهای مورد نظر بدهند. حدود 13 هزار نامزد در عرصه انتخابات شوراهاي شهر و روستا فعالیت دارند و یک هفته فرصت داشتند خود را به خوبی در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

 

ده صندوق سیار جمع آوری رای در نواحی مرزی

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان گفت: برای جمع آوری رای سربازان، درجه داران و خانواده های مرزبانی 10صندوق سیار جمع آوری رای، برای مساحت 650 کیلومتر مهیا شده است. سید یعقوب طباطبایی صبح جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق اظهار کرد: همزمان با برگزاری انتخابات درسراسر استان، ده صندوق سیار جمع آوری رای در نواحی مرزی استان به طول 650 کیلومتر برای جمع آوری رای سربازان، درجه داران و خانواده های مرزبانی مهیا شد است.

 

با توزیع اقلام تبلیغاتی برخورد می‌شود

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: با هرگونه توزیع اقلام تبلیغاتی در محل های اخذ رای برخورد قانونی می شود. سیدکریم حسینی با تاکید بر اینکه در مدت زمان رای گیری از ساعات اولیه صبح تا کنون نیز تخلفی صورت نگرفته و گزارش نشده، افزود: این در حالی است که تاکید شده با هرگونه توزیع اقلام تبلیغاتی در محل های اخذ رای برخورد قانونی می‌شود.

 

رای‌گیری در 178 شعبه اخذ رای شادگان

فرماندار شادگان گفت: همزمان با سراسر کشور کار رای گیری در 178 شعبه اخذ رای در سه شهر شادگان، خنافره دارخوین و روستاهای تابع در حال انجام است.عبدالزهرا سنواتي پیش از ظهر امروز در هنگام رای دادن در این شهر با اشاره به آمادگی 100 درصدی برای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی افزود:  بیش از سه هزار نفر از عوامل اجرایی در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با ستاد انتخابات همکاری دارند.

 

گرمای هوا مانع از حضور شهروندان نشده

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات بندرامام خمینی(ره) گفت: به علت استقبال بی‌نظیر مردم این شهر برای رای دادن، از مردم درخواست می‌کنیم رای دادن خود را به ساعات آخر موکول نکنند.كاظم لارتي در خصوص استقبال مردم شهر بندر امام خمینی(ره) برای خلق حماسه سیاسی دیگر اظهار کرد: خوشبختانه استقبال مردم تا این ساعت بسیار خوب بوده است و به رغم اینکه هوا بسیار گرم است، مردم این حضور را وظیفه خود دانسته و به پای صندوق‌هاي رای آمده‌اند.

 

هیچ حقی ضایع نخواهد شد

استاندار خوزستان گفت: همه عوامل اجرايي و نظارت انتخابات در خوزستان به دقت از آراء مردم صيانت خواهند كرد و حقی از کسی ضایع نمی‌شود.

 

شکوه حضور مردم بی‌نظیر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: شکوه حضور مردم ایران پای صندوق‌های رای از همان ساعات اولیه در سراسر جهان بی‌نظیر است. ، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین بلک پیش از ظهر امروز هنگام رای دادن اظهار کرد: امروز روز سرنوشت‌سازی برای کشور و نظام است و دشمنان نگاه ویژه‌ای به میزان حضور مردم در این آواردگاه بزرگ سیاسی دارند.

 

دهدشتی و انصاری رای دادند

نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری آبادان با حضور در فرمانداری رای دادند.نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری با حضور در فرمانداری رای دادند و در انتخابات چهارمین دوره شوراها و ریاست جمهوری شرکت کردند.در بین نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی سیدحسین دهدشتی و محمد سعید انصاری دیده می‌شدند.


حضور مردم مسجدسلیمان باشکوه است

فرماندار مسجدسلیمان گفت: گرچه ساعات اولیه انتخابات را سپری می‌کنیم اما استقبال مردم بسیار خوب و پررنگ بوده است. عبدالله ایزدپناه اظهار کرد: با توجه به تجربه‌ای که در انتخابات ادوار گذشته داریم میزان مشارکت مردمی را بالای 70 درصد پیش بینی می‌کنیم.


4 هزار صیاد هندیجانی پای صندوق‌های رأی

رئیس اداره شیلات هندیجان گفت: تاکنون بیش از 4 هزار صیاد این شهرستان در پای صندوق‌های رأی حضور یافتند. فرامرز مزارعی اظهار کرد: تاکنون بیش از 4 هزار صیاد این شهرستان در پای صندوق‌های رای حضور یافته‌اند و در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری شرکت و حضوری فعال داشتند.وی افزود: صیادان این شهرستان همواره حامی نظام و ولایت فقیه هستند و در همه صحنه‌های اجتماعی حضوری پرشور دارند.


اقدام جالب آیت الله حیدری در هنگام رای

آیت‌الله حیدری امام جمعه موقت اهواز در صفوف مردمی برای شرکت در انتخابات قرار گرفت.آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز دقایقی است که برای انداختن رای خود در مسجد الغدیر اهواز حاضر شده است.آیت‌الله حیدری به هنگام ورود به مسجد الغدیر با وجود اصرار مردم حاضر به رای دادن بدون نوبت نشد و در صف مردمی برای رای‌گیری ایستاد.

 

حضور پرشور مردم توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: حضور پرشور مردم توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرد.حجت‌الاسلام سعید جعفری پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران نشان دادند که هرگاه که نظام اسلامی به حمایت و پشتیبانی آن‌ها نیاز دارد در صحنه حاضر خواهند شد. وی افزود: مردم نظام خود را دوست دارند و برای باروری نهال انقلاب خون‌های بسیاری داده‌اند.


صفوف انتخاباتی آبادان زیر آفتاب سوزان

با گذشت پنج ساعت از زمان آغاز رأی‌گیری، صفوف انتخاباتی آبادان زیر آفتاب سوزان همچنان طویل است.با گذشت پنج ساعت از زمان آغاز رأی‌گیری، صفوف انتخاباتی آبادان زیر آفتاب سوزان همچنان طویل است.در بین صفوف تشکیل شده در شعب انتخاباتی مختلف این شهرستان اقوام و عشایر با لباس‌های محلی در انتظار نوبت برای دادن رأی خود هستند.


برنده واقعي انتخابات ملت ايران است

بهمئی نماینده رامهرمز و عضو هيات نظارت انتخابات شوراها در خوزستان با اشاره به حضور پرشور اقوام خوزستاني در انتخابات، گفت: برنده واقعي انتخابات ملت ايران است.بهمئي پس از انداختن راي خود در صندوق در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور همه اقوام خوزستاني در انتخابات، گفت: بيگانگان بسيار تلاش مي‌كنند تا ميان اقوام خوزستاني اختلاف و تنش ايجاد كنند تا از اين طريق مشاركت در انتخابات را كاهش دهند، ولي قوميت‌هاي خوزستاني هميشه برادري خود را حفظ كرده‌اند و امروز نيز شاهد حضور پرشور اقوام در انتخابات هستيم.

 

آیت‌الله جزایری: برای انتخاب کاندیدای مورد نظرم استخاره کردم

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: برای انتخاب کاندیدای مورد نظرم استخاره کردم. آیت‌الله سید محمد‌علی جزایری پس از انداختن رای خود در صندوق انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای قبل بحث‌هایی مبنی بر اعلام حمایت بنده از کاندیدایی خاص انجام شده بود. وی افزود: این صحبت ها به هیچ وجه درست نبود و من تا لحظه آخر برای انتخاب کاندیدای موردنظرم برای رای بین دو نفر در تردید بود.نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: بر این اساس قبل از حضور در انتخابات استخاره کرده و براساس استخاره کاندیدای مورد نظر را انتخاب و رای دادم.

 

فرماندار حمیدیه : امنیت انتخابات در شهرستان برقرار است

شهروندان قبل از ساعات پایانی انتخابات پای صندوق‌ها حاضر شوند.فرماندار حمیدیه گفت: از شهروندان می‌خواهیم رای دادن خود را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند و در این زمینه با مجریان و ناظران همکاری و تعامل داشته باشند.سعید فیوضی در حمیدیه اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان اندیشیده شده و مردم از ساعات آغازین انتخابات پای صندوق‌های رای در شهرستان حضور پیدا کردند.


مدیرکل ارشاد خوزستان : امروز روز ادای تکلیف سیاسی و خلق حماسه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امروز روز ادای تکلیف سیاسی و خلق حماسه سیاسی با شرکت در انتخابات است. حجت السلام لطف الله سپهر پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در شعبه رای گیری مسجد الغدیر اهواز  اظهار کرد: هرگاه انسان بخواهد یک تکلیف الهی را انجام دهد احساس سبک بالی وآرامش خواهد داشت و حقیقتا حضور در انتخابات انجام یک فرضیه الهی هم مانند روزه گرفتن و رفتن به حج است


هیچ گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات آبادان گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده، دو شعبه سیار مرزی کار جمع آوری آرای صیادارن را در مرزهای آبی جنوب خوزستان (اروند، بهمنشیر و شمار خلیج فارس) را بر عهده دارند.موسوی اظهار کرد: در زمان حاضر 10 اکیپ  بازرسی از سوی ستاد انتخابات کار نظارت بر حسن اجرای انتخابات را در شعب اخذ رای رصد می کنند و هر گونه تخلف و یا خرید و فروش آرا به طور قانونی برخورد می کنند. وی تصریح کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی گزارش نشده است.


وحیدی: 500 نفر انتخابات خوزستان را بازرسی می کنند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان خوزستان گفت: 500 نفر انتخابات خوزستان را نظارت می کنند و مردم مطمئن باشند از هر رای آنها به خوبی صیانت می شود.علی اصفر وحیدی پیش از ظهر جمعه هنگام رای دادن در مسجد الغدیر اهواز افزود: برای نظارت هرچه بهتر بر روی صندوقهای رای گیری، دو مرجع مستقل از هم بر روی صندوقهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا نظارت و حدود 500 نفر کل انتخابات استان را رصد می کنند.

 

فرماندار آبادان: علی‌رغم گرمی هوا، مردم در حال راي دادن هستند

فرماندار آبادان گفت: استقبال مردم از انتخابات در آبادان بسيار خوب و علي‌رغم گرمي هوا، حضور شهروندان در شعبه‌هاي راي‌گيري چشمگير است.وي تصريح كرد: اوضاع امنيتي در روز انتخابات در آبادان بسيار خوب است و با پشتيباني مناسب، مردم با آرامش در حال راي دادن هستند.

 

حضور عشایر غیور عرب و بختیاری با لباس محلی

شوشان : با گذشت چند ساعت از آغاز رای‌گیری صفوف رای در سطح شهر اهواز طولانی است، حضور عشایر غیور عرب و لر با لباس محلی جلوه دیگری به حماسه حضور مردم وظیفه‌شناس داده است.شش ساعت از آغاز زمان انتخابات و خلق حماسه سیاسی گذشته است و جمعیت زیادی از زنان و مردان در صفوف طولانی رای در انتظار رسیدن نوبت رای دادن خود هستند.مردم همیشه در صحنه اهواز بار دیگر حضور پرشور خود را نشان داده‌اند و گزارش‌ها از شعبه مسجد الغدیرحاکی از آن است که بیش از 400 نفر در صف‌ها ایستاده‌اند.در مسجد امام جعفر صادق تعداد بیش از 200 نفر در گرمای ظهر زیر آفتاب سوزان ایستاده‌اند تا بتوانند به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گویند تا دشمنان بدانند که ملت بصیر ایران همیشه در صحنه هستند.در بین صفوف ورزشکارانی با لباس‌های ورزشی دیده می‌شوند که می‌خواهند حضور خود را علاوه بر صحنه‌های ورزشی در حوزه سیاست نیز نشان دهند.

 

شور انتخابات بیانگر تبعیت از فرامین رهبری است

امام جمعه موقت اهواز گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیانگر این است که مردم همچنان مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسن‌زاده در مسجد حاج علوان اهواز بعد از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: امسال بار دیگر مردم خوزستان حماسه‌ای نو خلق کردند.وی افزود: با وجودی که نیمی از روز گذشته است اما می‌بینیم که شهر شلوغ است و مردم با شور و هیجان خاصی در صف‌های طولانی در انتظار تعیین سرنوشت کشور و شهرشان هستند.

حضور حماسی در امیدیه

فرماندار امیدیه گفت: از همه رای دهندگان در شهر و روستاهای این شهرستان می‌خواهیم رای خود را در ساعات پایانی انتخابات انجام دهند. حسین لامی‌نژاد اظهار کرد: انتخابات امروز از اهمیت بسیار زیادی برای کشور برخوردار است. وی افزود: مردم این شهرستان نیز در این چند روزه که در شهرها و روستاها حضور پیدا کرده‌ایم بسیار با انگیزه، با شور و هیجان در تلاش برای خلق حماسه سیاسی هستند.

شاهد انتخاباتی پرشور در آغاجاری هستیم

فرماندار آغاجاری گفت: شاهد برگزاری انتخاباتی آرام اما پرشور در آغاجاری هستیم. رضا اظهار داشت: مردم بصیر انقلاب اسلامی همانند 34 سال گذشته، امروز با حضور حماسی خود در انتخابات 24 خرداد حماسه‌ای دیگری برای کشور ایران اسلامی رقم زدند.وی افزود: ملت ایران اسلامی امروز با خلق حماسه سیاسی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ایادی استکبار زده و ثابت کردند همیشه پشت سر رهبری خود این نهضت را تا ظهور امام عصر (عج) پشتیبانی و حمایت خواهند کرد.

هفتکلی‌ها سنگ تمام گذاشتند

فرماندار هفتکل گفت: مردم هفتکل از ساعات اولیه صبح پای صندوق‌های رأی حضور با شکوهی داشتند.بهزاد صالح بیگی اظهار داشت: استقبال مردم شهرستان هفتکل بسیار چشمگیر است و از ساعات اولیه صبح پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند. وی با بیان این‌که تاکنون تخلفی گزارش نشده است، ادامه داد: تخلفات توسط هیئت بازرسی، نظارت، اجرایی، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات کنترل و مدیریت می‌شود و مردم در این زمینه با مسئولان همکاری و تعامل لازم را داشته‌اند.

 

آماده دريافت گزارش تخلفات احتمالي هستيم

دبير هيات بازرسي انتخابات خوزستان اعلام كرد كه اين هيات آماده دريافت گزارش‌هاي مربوط به وقوع تخلفات احتمالي انتخابات در سطح استان است. محمود توژي  اظهار كرد: شبكه بازرسي انتخابات خوزستان به منظور كنترل روند انتخابات و صيانت از آراي مردم تشكيل شده و نسبت به بازرسي و كنترل حسن جريان انتخابات اقدامات لازم را انجام مي‌دهد. دبير هيات بازرسي انتخابات خوزستان تصريح كرد: مردم مي‌توانند از طريق شماره پيامك 1000611 و شماره‌هاي تماس 3330804 و 3330806 گزارش‌ها و اطلاعات مربوط به تخلفات احتمالي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا اقدام كنند.

 

سودانی پس از رای : در گرمای 50 درجه از دیدن صف های طولانی رای خرسندم

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هریک از بندهای انگشت مردم که به مهر انتخابات آغشته شده است بند ناف استکبار جهانی را پاره می‌کند و آن‌ها نابود می‌شوند. ناصر سودانی اظهار کرد: امروز بسیار خرسندیم که در گرمای خوزستان و در حرارت نزدیک به 50 درجه شاهد صف‌های طولانی زن و مرد پای صندوق‌های رای هستیم.وی ادامه داد: حضور مردم چیزی غیر از ولایتمداری و استقامت نسبت به آرمان‌ها و باورهای دینی و ملی نیست.

بهبهانی‌ها 24 خردادی از جنس حماسه خلق کردند

امروز را می‌توان جزو بزرگترین روزهای سیاسی کشور دانست، روزی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای دوباره از جنس حضور رقم خواهد خورد. امروز شور انتخاباتی مردم و گرمای تنور انتخابات در بهبهان نیز به حد اعلای خود رسیده است.

ماجرای جانباز خانه نشین

با وجود اینکه یک ساعت دیگر تا پایان وقت رسمی رأی‌گیری باقی مانده است، اما شاهد صف‌های طولانی مردم در شعبه‌های اخذ رأی هستیم.در مسجد امام صادق (ع) میان صف‌های طولانی شعبه اخذ رأی، به سوی مردم رفتیم تا هدف حضورشان در انتخابات را جویا شویم.همسر  یک خواستار این بود که با وکالتی که دردست دارد به جای همسر خویش رأی دهد.همسر این جانباز می‌گفت: همسرم دوست داشت در این انتخابات شرکت کند، چراکه سرنوشت کشور هنوز هم برای او مهم است، اما طبق قانون به علت عدم امکان حضورش در شعبه امکان تحقق این موضوع فراهم نشد.

فرماندار باوی:استقبال مردم باوی از انتخابات بی‌نظیر بوده است

فرماندار باوی گفت: استقبال از انتخابات در شهرستان باوی بی‌نظیر بوده و خارج از انتظار برگزارکنندگان است. حیدر سیدی اظهار کرد: استقبال از انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بسیار بی‌نظیر ارزیابی می‌شود و به این دلیل برگزارکنندگان انتظار چنین حضوری را نداشتند.

مردم انتخاباتی پرشورتر از سال‌های گذشته در رامهرمز رقم زدند

مردم شهر و روستاهای رامهرمز از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در پای صندوق‌های رای، حماسه‌ای سیاسی، ماندگار و پرشورتر از سال‌های گذشته خلق کردند.با وجود گرمای شدید، مردم ولایتمدار این شهرستان در زیر آفتاب داغ تابستان و با ایجاد صف‌های طولانی حضور پرشور خود و تعهد و تدینشان به نظام، انقلاب و ولایت فقیه را به اثبات رساندند.بر اساس گزارش‌های رسیده در برخی از شعب اخذ رای تعرفه‌های موجود به اتمام رسید که تقاضای تعرفه از فرمانداری کردند.

سنگر 8 ساله دفاع مقدس خرمشهر حماسه آفرید

مسجد جامع خرمشهر، سنگر هشت ساله دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با حضور پرشور مردم این شهرستان حماسه آفرید. مردم در این مسجد از ساعات اولیه رأی‌گیری با عزمی جدی و اراده‌ای استوار حضور یافته و انگشت‌های تصمیمشان را بر کاغذهای سرنوشت مهر کردند.صفوف طویل زن و مرد از ساعت شش صبح امروز در مسجد جامع تشکیل شده و لحظه به لحظه بر جمعیت آنها افزوده می‌شود.

4 هزار رای اولی در انتخابات خرمشهر شرکت کردند

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر گفت: 4 هزار رای اولی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری این شهرستان شرکت کردند. لطیف حیایی اهوازی اظهار کرد: خرمشهر امروز میزبانی از انتخابات چهارمین دوره شوراها و یازدهمین دوره ریاست جمهوری را به بهترین شکل انجام داده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار