شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
عملیات اجرایی احداث خط انتقال آب شرب از بستان تا پایانه مرزی چذابه بطول ۲۷کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان طی روزهای آتی وارد فاز اجرا خواهد شد.
سرپرست معاونت بخش آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: عملیات اجرایی احداث خط انتقال آب شرب از بستان تا پایانه مرزی چذابه بطول ۲۷کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان طی روزهای آتی وارد فاز اجرا خواهد شد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار طرح در حال تجهیز کارگاه می باشد. 

علیدادی در حاشیه جلسه ستاد اربعین و کمیته زیرساخت در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: لوله های مربوط به این خط به قطر ۳۰۰ میلیمتر  و از جنس فایبر گلاس میباشند که برای انتقال بهینه و پایدار آب به این محدوده تا افق سال ۱۴۲۵ پیش بینی گردیده اند.

علیدادی اضافه کرد: طراحی و احداث مخزن ذخیره آب به حجم ۴۰۰۰ مترمکعب نیز در دستور کار مشاور پروژه میباشد که انشاالله  تا قبل از اربعین در محل تعبیه خواهد شد.

وی ادامه داد: از مشکلات پیش روی ما در خلال عملیات اجرایی دراین محدوده عبور از محدوده شهر بستان و گذر از پل فلزی داخل شهربستان و اختصاص زمینی جهت احداث تاسیسات ابرسانی در محدوده پایانه  است که نیاز به همکاری شهرداری بستان و اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای میباشد.

علیدادی در پایان گفت: همچنین کشاورزان در طول اجرای خط نیز اقدام به کشت برنج نموده اند که امیدواریم این مساله هم با همکاری مالکین حل گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار