اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷
شوشان خرمشهر : واحد خانواده و مسائل ازدواج دفتر امام جمعه ی خرمشهر از پیوند چندین زوج جوان خرمشهر با کمک این واحد خبر داد.

بگزارش شوشان خرمشهر تعدادی از زوج نیازمند خرمشهری که بعلل مختلف مالی  ازدواجشان به تاخیر افتاده بود توسط دفتر امام جمعه خرمشهر شناسایی و بزودی طی مراسمی ازدواج خواهند کرد.

ستاد غدیر خرمشهر هم با پیگیری موضوع توانسته تاکنون جهیزیه ی تعدادی زوج را تهیه کند که هنوز برای رسیدن به رقم بالاتر راه زیادی مانده است . 
امانی از مجریان  این طرح پیش از این به شوشان خرمشهر گفته بود : در تلاشیم که حداقل بتوانیم تاروز مراسم ، این تعداد را بیشتر کنیم. جشن باشکوه این پیوند در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر برگزار خواهد شد که گمان میکنم یکی از بزرگترین مراسمات طی سالهای اخیر هم از نظر تعداد شرکت کنندگان و هم وسعت کار در خرمشهر باشد .
صادق بچاري مسول روابط عمومي ستاد غدير در این باره گفت : همه اين فعاليت با ياري خيرين است و همچنان منتظر ياري و مشاركت آنها هستيم.  يكي از برنامه هاي اين ستاد كمك به ازدواج جوانان نيازمند و مزدوج كردن آنها به ياري خدا و خيرين در شام عيد غدير ميباشد. ضمنا همچنان منتظر خيرين عزيز براي مشاركت در این طرح هستيم.
روابط عمومي ستاد از اعلام  تعداد دقيق ازدواج هاتا اطلاع ثانوی عذرخواهي کرد.



بگزارش شوشان خرمشهر ستاد غدیر با انجام تحقیقات محلی پی به مشکل اصلی زوجها برده و با حل آن مشکل سعی در تسریع پیوند آنها کرده است.
به لحاظ ریالی این کمکها تهیه شده ولی به لحاظ خرید مایحتاج و توزیع هنوز درحال انجام کار هستیم.

جزئیات طرح در فرصتهای بعدی به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار