اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
وقوع سیل در باغملک خانه ها را تخریب کرد / سرپرست فرمانداری باغملک : اموال و اثاثیه مردم باغملک در سیل آسیب دید / ۳۰ خانوار باغملکی سیل زده رهاسازی شدند
بر اثر بارش شدید باران در شهرستان باغملک و جاری شدن سیلاب در بخشی از این شهرستان، تعدادی از خانه های مردم تخریب شد.


شامگاه گذشته بر اثر بارش شدید باران در شهرستان باغملک و جاری شدن سیلاب در بخشی از این شهرستان، تعدادی از خانه های مردم تخریب شد.

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک با تشریح جاری شدن سیل در منطقه مرغزار امامزاده عبدالله شهرستان باغملک اظهار کرد: روز گذشته به علت بارش شدید باران در شهرستان باغملک، سیل جاری شد و تعدادی از خانه های مردم در این سیل، دچار آسیب شد.

محسن شیخی افزود: برآوردهای اولیه نشان می دهد؛ حدود ۱۰۰ باب منزل مسکونی در منطقه مرغزار امامزاده عبدالله باغملک بر اثر سیل دچار آسیب شده است.

وی عنوان کرد: در همان دقایق اولیه وقوع سیل، تیم های امداد و نجات هلال احمر شامل دو تیم امداد و نجات، ۱۰ امداد گر و دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده اند تا خدمات لازم به سیل زدگان ارائه شود.

شیخی همچنین گفت:  سیل در منطقه گندمکار امامزاده عبدالله باغملک نیز باعث ریزش کوه و بستن مسیر تردد روستاهای شده است که این امر باعث شده امداد رسانی به مناطق این محدوده با مشکل مواجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان باغملک، یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. این شهرستان با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه هم مرز است. مرکز این شهرستان، شهر باغ‌ملک است. این شهرستان تقریبا در شرق استان خوزستان واقع شده است.

 اموال و اثاثیه مردم باغملک در سیل آسیب دید

سرپرست فرمانداری باغملک گفت: جاری شدن سیل باعث وارد شدن خسارت به اموال و اثاثیه مردم این شهرستان شد. سید مجید صالحی اظهار کرد: روز گذشته بارندگی در منطقه امامزاده عبدالله بخش صیدون شهرستان باغملک به یک سری منازل عشایری در مرغزار امامزاده خسارت وارد کرد.

وی افزود: بارندگی شدید بود ولی ادامه دار نبود که اگر تداوم داشت قطعا خسارت های بیشتری وارد می کرد. سرپرست فرمانداری باغملک تصریح کرد: اموال و اثاثیه تعدادی از خانه هایی که در مسیر سیلاب و برخی هم جای مناسبی برای اسکان نبوده با جاری شدن سیلاب آسیب دیدند.

صالحی ادامه داد: نیروهای امدادی و هلال احمر هم از شب گذشته به محل حادثه رفته و از همان دیشب با آمبولانس و سایر تجهیزات مستقر شدند. 

وی یادآور شد: امروز هم معاون فرمانداری به اتفاق مسئول امور عمرانی، دبیر مدیریت بحران فرمانداری، بخشدار و نیروهای هلال احمر را اعزام کردم تا در روز و روشنایی هوا بررسی های بهتری داشته باشند.

سرپرست فرمانداری باغملک در پایان خبر داد: جاده ارتباطی این منطقه عشایری آسیب بود و امروز دنبال ترمیم و مرمت اولیه آن هستیم تا مردم برای تردد دچار مشکل نشوند.

 ۳۰ خانوار باغملکی سیل زده رهاسازی شدند

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان از اسکان و رهاسازی ۳۰ خانوار باغملکی خسارت دیده در سیل اخیر خبر داد. مجتبی طحان اظهار کرد: از شب گذشته با وقوع سیل در شهرستان باغملک نیروهای امداد و نجات به همراه تیم ارزیاب هلال احمر شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی خبر داد: تاکنون حدود ۳۰ خانوار رهاسازی و اسکان اضطراری توی مناطق امن شدند. مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان گفت: امدادرسانی به مردم منطقه همچنان ادامه دارد و هلال احمر از هیچ تلاشی برای رسیدگی به سیل زدگان دریغ نمی کند.
برچسب ها: سیل ، باغملک
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار